به گزارش "ورزش سه"، در بازی آلومینیوم و استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر لباس‌های صورتی رنگ نماینده اراک در ورزشگاه آزادی سوژه جالبی برای عکاسان بود. در آن مقطع استفاده از لباس صورتی رنگ به عنوان پیراهن سوم بسیار مورد توجه قرار گرفت و البته که آلومینیوم مقابل استقلال بازنده شد و دست خالی تهران را ترک کرد.

از آن زمان تا عصر روز یکشنبه آلومینیوم در همه مسابقات بعدی خود با لباس‌های سفید یا سبز رنگ حضور پیدا کرد، اما در مصاف این تیم مقابل ذوب‌آهن بار دیگر شاهد استفاده از لباس صورتی رنگ بودیم.

با توجه به اینکه ذوبی‌ها در مسابقه عصر یکشنبه خواستند از لباس دوم خود که سبزرنگ است، استفاده کنند، آلومینیومی‌ها چاره‌ای نداشتند جز اینکه لباس سوم خود را برای دومین بار در فصل جاری برتن کنند و به همین خاطر آنها بار دیگر با لباس‌های صورتی رنگ به میدان رفتند.

2013635

با این حال آلومینیوم در دومین مسابقه‌ای که از لباس سوم خود استفاده کرد، باز هم شکست خورد تا مشخص شود این لباس خاص برای شاگردان مجتبی حسینی خوش‌یمن نیست. این در حالی است که بعید است در 6 بازی آینده لیگ برتر اتفاقی بیفتد که آلومینیوم مجبور به استفاده از لباس سوم خود شود و به همین خاطر احتمالا دیگر شاهد پوشیدن پیراهن صورتی توسط نماینده اراک در فصل جاری نخواهیم بود.