به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و هوادار در حالی در ورزشگاه یادگار امام آغاز شده که طرفداران تیم تراکتور برای استقبال از تیمشان در استادیوم حضور دارند و در هوای بادی تبریز در حال تشویق تیمشان هستند.

هوادار 31 امتیازی در صورت پیروزی در این دیدار فرصت صعود به رتبه هفتم را خواهد داشت و از آن سو شاگردان ساغلام با کسب سه امتیاز این مسابقه، از سقوط دور خواهند شد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر: 20 هزار نفر
تیم داوری: کوپال ناظمی-علی اکبر نوری-امیر محمد داود زاده-کمیل غلامی-ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری (رضا دهقانی 59)، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، محمد قادری (علی نجفی 59)، پیمان بابایی و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: ارطغرل ساغلام

ترکیب هوادار: مسلم حق‌شناس، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، صائب محبی، فرزاد جعفری، معین عباسیان، سپهر روزی‌طلب (فریبرز گرامی 57)، محمد چارمحالی (داریوش شجاعیان 78)، رضا مغانلو (نیما انتظاری 78)، بابک مرادی (حسین صادقی 46) و محمدجواد محمدی
سرمربی: رضا عنایتی

کارت زرد:

محمد چهارمحالی 11
محمد آقاجانپور 11

شرح گل:

تراکتور 0- هوادار 1 (معین عباسیان 2): روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر معین عباسیان که در تیر دو منتظر توپ بود، دروازه تراکتور خیلی زود باز شد.

تراکتور 1 - هوادار 1 (محمد آقاجانپور 3+45): ارسال کرنر کیانی از سمت راست را محمد آقاجانپور در تیر دو باز ضربه سر به گل تبدیل کرد.

تراکتور 1 - هوادار 2 (محمد جواد محمدی 50 - پنالتی): محمدی پشت پنالتی ایستاد که هواداری ها اعتقاد داشتند بابت آن باید آقاجانپور اخراج می شد. ضربه او برخلاف جهت حرکت اخباری به گل تبدیل شد.

تراکتور 2 - هوادار 2 (محمد عباس زاده 67): روی ارسال دقیق ابوالفضل رزاق پور از سمت چپ محمد عباس زاده با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد.

تراکتور 3 - هوادار 2 (محمد عباس زاده 84): ستاره تراکتور در بازی امروز روی ارسال آقاجانپور در داخل محوطه توپ را به زیبایی کنترل کرده و با یک شوت روی پای دقیق دروازه را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 12: ضربه سر خطرناک عباس زاده در دهانه دروازه با دخالت به موقع مدافع حریف دور شد.
دقیقه 19: ابوالفضل رزاق پور با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک تو سر توپ سریع در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. ضربه خطرناک او را ولی مدافع حریف به خوبی بلوکه کرد.
دقیقه 29: شوت کات دار معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی، ضرب لازم را نداشت و اخباری به راحت آن را در اختیار گرفت.
دقیقه 33: محمد عباس زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد که پیمان بابایی آن را گرفته بود. شوت زمینی به چپ او از دقت و قدرت کافی برخوردار نبود و حق شناس به خوبی آن را مهار کرد. تلاش مهاجم تراکتور برای ریباند تو هم راه به جایی نبرد تا این موقعیت خوب از دست برود.
دقیقه 2+45: شوت کات دار ابوالفضل رزاق پور از روی ضربه ایستگاهی را دروازه بان هوادار به زیبایی راهی کرنر کرد.

در حاشیه:

* 20 هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده اند.


* رضا عنایتی با عصا در کنار زمین حضور دارد و از دقیقه یک مشغول هدایت شاگردانش است.
* گل دقیقه 2 تیم هوادار ورزشگاه یادگار امام را در سکوت فرو برد. شعار عیبی یوخ هم از بخشی از ورزشگاه  به گوش رسید.
* دقایقی بعد از گل تیم هوادار، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که حاصل آن دو کارت زرد بود.

* اعلام پنالتی به سود هوادار در دقایق نخست نیمه اول با اعتراض شدید تراکتوری ها همراه بود.

* در صحنه پنالتی تراکتور، هواداری ها معتقد بودند که داور باید آقاجانپور را به دلیل جلوگیری از موقعیت گل صد در صد اخراج می کرد و به همین دلیل کار برای دقایقی به جنجال کشیده شد.