ستاره سابق سه‌شیرها معتقد است که کوبی مینو استعداد خارق‌العاده‌ای دارد.

طرفداری | کوبی مینو، هافبک ۱۹ ساله منچستریونایتد، با عملکردهای چشمگیر خود در اولین فصل حضورش در تیم بزرگسالان، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مینو با درخشش در ۳۲ بازی و به ثمر رساندن گلی حیاتی در فینال جام حذفی، به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای فوتبال انگلیس شناخته می‌شود. عملکرد این ستاره جوان شیاطین سرخ به قدری چشمگیر بوده که او را به اردوی تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ دعوت کرده‌اند. گری لینکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس،با تمجید از مینو او را با جود بلینگام، هافبک جوان و با استعداد رئال مادرید، مقایسه کرده است.

لینکر در پادکست The Rest Is Football معتقد است که مینو پتانسیلِ تبدیل شدن به یکی از ارکان تیم ملی انگلیس را دارد و هنوز جای پیشرفت زیادی برای او وجود دارد.

سقف پیشرفت او حدی ندارد. از پختگی و اعتماد به نفس فوق‌العاده‌اش شگفت‌زده شدم. او به خوبی می‌داند که چقدر توانمند است. در این زمینه او من را یاد بلینگام می‌اندازد. می‌دانم که این مقایسه بزرگی است، اما او دو سال از بلینگام جوان‌تر است. به نظر من استعداد خارق‌العاده‌ای دارد و معتقدم که در آینده‌ای نزدیک در مسابقات یورو حضور خواهد داشت، هرچند که در حال حاضر نمی‌توانم دقیقاً بگویم تا کجا.

گرت ساوتگیت در فینال جام حذفی شاهد بازی مینو بود و تمام تماشاگران حاضر در استادیوم می‌توانستند به وضوح ببینند که او چقدر بازیکن باکیفیت و بااعتماد به نفسی است. به نظر می‌رسد که او هاله‌ای از اعتماد به نفس و ابهت را در اطراف خود دارد.

منچستریونایتد در حالی که تا سال ۲۰۲۶ با مینو قرارداد دارد، به دلیل نقش کلیدی او در تیم، مصمم به ارتقای دستمزد و جایگاه او در تیم است. با این حال، آینده این بازیکن جوان مستعد تا حد زیادی به سرمربی بعدی شیاطین سرخ در فصل آینده هم بستگی دارد.