به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی مدافع تیم فوتبال نساجی اولین پاس گل فصل خود را در بازی با هوادار برای محمدرضا آزادی ارسال کرد تا فصل را بدون تاثیرگذاری مستقیم به پایان نرساند.

آقای روزهای سختی را در تیم تراکتور پشت سرگذاشت و پس از انجام دوبازی در این تیم از جمع بازیکنان تراکتور جدا شد و یک نیم فصل را دور میادین باقی ماند و در نیم فصل مسابقات تصمیم گرفت تا فوتبال خود را در نساجی ادامه دهد.

2010201

آقایی 10 حضور ثابت و 2 بازی به عنوان جانشین در ترکیب نساجی به میدان رفت و در پیروزی پنج بر صفر نساجی مقابل هوادار گل دوم این تیم را خلق کرد و محمدرضا آزادی را در موقعیت تک به تک با آرشا شکوری قرار داد، این بازیکن با نفوذ از سمت چپ و پاس زمینی خوبی که ارسال کرد فرصت گلزنی برای نساجی فراهم کرد.

سعید آقایی فصل گذشته 2 پاس گل ارسال کرده بود و پیش از آن در دومین فصل حضورش در پرسپولیس نتوانسته بود در طول فصل خلق موقعیت کند، او با پاس گلی که در این مسابقه ارسال کرد روزهای سختی که داشت را تاحدودی پشت سرگذاشت و پس از گل شدن توپ توسط محمدرضا آزادی به سمت نیمکت نساجی رفت و خوشحالی‌اش را با نیمکت‌‌نشینان و کادرفنی نساجی تقسیم کرد.