به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعاتی دیگر در چارچوب هفته سی و دوم آغاز می‌شود و تیم فوتبال خیبر در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود.

این مسابقه حساس لیگ دسته اول در حالی برگزار می‌شود که چادرملو در ورزشگاه شهید نصیری یزد از فجر میزبانی می‌کند و هر نتیجه‌ای در این مسابقه ثبت شود، به سود خیبر خواهد بود که دو مدعی اصلی خود  را در این هفته از مسابقات در جدال با هم می‌بیند.

2028125

در حال حاضر خیبر با 70 امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول است و تیم‌های فجر و چادرملو هم به ترتیب با 67 و 66 امتیاز رتبه دوم و سوم را در اختیار دارند.

در این شرایط اگر فرض را بر پیروزی خیبر در دیدار برابر استقلال ملاثانی در نظر بگیریم، مهاجری و شاگردانش 73 امتیازی می‌‌شوند و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات حتی شاید صعودشان به لیگ برتر را جشن بگیرند. این اتفاق البته در شرایطی رقم خواهد خورد که چادرملو بازنده مسابقه برابر فجر باشد و در این‌صورت خیبر می‌تواند با پیروزی برابر استقلال ملاثانی جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد تا در دو هفته بعدی هم از میان فجر و چادرملو سهمیه دیگر برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران مشخص شود.