به گزارش "ورزش سه"، بعد از مسجل شدن نهمین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر رضا درویش دو چهره نامدار باشگاه را با خود به جشن قهرمانی برد. علی پروین که سال هاست جزء صمیمی‌ترین دوستان مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید در کنار محمود خوردبین مشاور و پیشکسوت همیشه همراه درویش همراه او به روی زمین چمن رفتند و در مراسم اهدای مدال و جام حضور یافتند.

این اتفاقی بود که قبل‌تر و در قهرمانی‌های پیشین پرسپولیس چه در جام حذفی چه لیگ برتر رخ نداده بود اما حضور این دو پیشکسوت نامدار جشن قهرمانی سرخ‌ها را ویژه‌ و جذاب‌تر کرد؛ اتفاقی که به خواسته درویش و با همراهی او رخ داد.

قبل‌تر در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 و در بازی برگشت علی پروین جام قهرمانی را حمل کرده بود اما آن جام به دست پرسپولیس نرسید اما این بار حضور او و خوردبین در ورزشگاه برای سرخ‌ها خوش یمن بود و پرسپولیس در حضور بزرگانش جشن قهرمانی گرفت. علی پروین و محمود خوردبین که به عنوان بازیکن پرسپولیس قهرمان جام تخت جمشید شده بودند در قهرمانی‌های متعدد دهه‌های 60 و 70 به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست مشارکت داشتند.

آنها در نخستین قهرمانی لیگ برتر هم حضوری پررنگ داشتند ضمن اینکه خوردبین بعدتر در قهرمانی‌های دوران برانکو هم به عنوان سرپرست جام گرفته بود اما این بار در نقش مشاور مدیرعامل باشگاه، قهرمانی دیگری تجربه کرد.

2029379

نکته جالب اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جام را تحویل گرفت و نزدیک استیج قهرمانی برد و در صحبتی که با علی پروین داشت به این نتیجه رسیدند که خوردبین حرکت جالب و نمادین اهدای جام به کاپیتان عالیشاه را انجام دهد که همین اتفاق هم افتاد. از خودگذشتگی علی پروین در این صحنه جالب توجه بود و البته قهرمانی با اهدای جام توسط خوردبین برای پرسپولیسی‌ها خاطره‌انگیزتر هم شد.