به گزارش ورزش سه، در سیاسی‌ترین روزهای ایران و در یک ماه فشرده فعالیت‌های انتخاباتی، نام افرادی بیش از دیگران جلب نظر می‌کرد که در صدر همه آنها محمد جواد ظریف وزیر خارجه پیشین ایران بود که با انرژی خاص و بدون واهمه چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

او با حضور در میان مردم و با نطق‌های متفاوت توجه بسیاری را به‌ سمت خود  جمع کرد و شاید بشود او را یکی از موثرترین چهره‌ها در انتخاب ریاست جمهوری جدید نامید. ظریف که در شهرهای مختلف، صداوسیما و مناظرات حضور می‌یافت در هفته گذشته در نمایشگاه الکامپ هم حاضر شد و با چهره خندان و بیان خاصش در بین جوان‌ها درباره مسائل مهمی مثل فیلترینگ صحبت کرد.

او در این بین در سالن 8 و 9 از غرفه ورزش سه و آنتن بازدید کرد و دقایقی با مدیران این مجموعه به گفت و گو نشست و با همان لحن خوشبین به آینده ایران ابراز امیدواری کرد، ضمن آنکه تاکید داشت دولت پزشکیان در حوزه فیلترینگ اینترنت مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت تا رضایت مردم از اینترنت باکیفیت، امن و آزاد برآورده شود.

2051232

در این دیدار مهدی شاملو مدیر ورزش سه و آنتن ضمن خوشامد به ظریف، درباره ظرفیت‌های فوق‌العاده حوزه ورزش و همچنین نحوه اداره این وبسایت و اپلیکیشن و مخاطبان میلیونی آنها در ایران و خارج از کشور صحبت کرد. وی همچنین یادآور شد که فراکاو مجموعه‌ای دانش بنیان است که نیروهای متخصص جوان در اداره آن نقش اصلی را دارند. 

در این گفت وگو ظریف هم تاکید کرد در زمینه دسترسی مردم به اینترنت آزاد و سریع و ارزان شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمتری در آینده ایفا خواهند کرد. 

ظریف در شرایطی غرفه ورزش سه را ترک کرد که تعداد زیادی از جوان‌ها خواستار صحبت با او درباره مسائلی بودند که بعدا ویدئوی پرسروصدایی هم از آن بیرون آمد. 

2051231

ظریف چهره‌ایست که در سابقه همکاری با سیاستمداران مختلف در سمت های متفاوت را دارد و امروز در دولت تازه عهده‌دار مسئولیتی غیر از وزارت خارجه خواهد بود که در آن تبدیل به یک سلبریتی سیاسی شد.

با مشارکت مثبت مردم و انتخاب دولت جدید و با پایان رقابت‌های سیاسی - انتخاباتی به نظر می‌رسد، افقی امیدوارکننده پیش روی کشور ماست بخصوص که قرار است وحدت و دوری از تنش‌های داخلی محور اصلی حرکت دولتی باشد که برای گره‌گشایی وارد عرصه اداره کشور شده است.

ظریف و تیمش که در کنار مردم برای ایران بزرگ آرزوهای بزرگی دارند. صحبت‌هایی که بخشی از آن در این بازدید بر زبان این دیپلمات خاکی و مردمدار آمد. 

تبریک آقای ظریف. حالا نوبت عمل به صحبت‌ها و قول‌های مهمتان است.