به گزارش "ورزش سه"، اینتر در طول یورو 2024، دو مدافع را زیر نظر داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که  "نرآتزوری"  دو مدافع دیگر را به عنوان جایگزین هرموسو در نظر گرفته است: کوین دنسو، اتریشی که برای لنس در لیگ 1 فرانسه بازی می‌کند و یاکا بیول، اسلوونیایی که هم‌اکنون در سری آ با اودینزه هم‌تیمی است.

از آنجایی که هر دوی این بازیکنان هنوز با باشگاه‌های فعلی خود قرارداد دارند، جذب آن‌ها برای فصل 25-2024 بسیار پرهزینه‌تر از هرموسو خواهد بود. طبق گزارش‌های “اسکای مدیاست”، لنز برای دنسو مبلغی در حدود 35 میلیون یورو در نظر گرفته است و در حالی که قیمت بیول باید کمتر از نصف این رقم باشد، اما همچنان برای جذب او از اودینزه به پیشنهادی حدود 15 میلیون یورویی نیاز است.

2051162

با توجه به اینکه اینتر پیش از این با بازیکنان آزاد، پیوتر زیلینسکی در خط هافبک و مهدی طارمی در خط حمله به توافق رسیده است، به نظر می‌رسد اولویت فعلی باشگاه، تقویت خط دفاعی است.

پیر اوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، به تازگی اعتراف کرد که  "نرآتزوری"  به طور ایده‌آل به دنبال یک مدافع چپ هستند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها در چند هفته آینده برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین گزینه، با حوصله عمل خواهند کرد.