به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تراکتور روز گذشته اعلام کرد که یک مدیر آکادمی کروات به عنوان رئیس تیم‌های پایه تراکتور منصوب شده است.

مظفری‌‌زاده در این خصوص توضیح داد: برای آکادمی یک برنامه بلندمدت و یک برنامه کوتاه مدت داریم. آنچه که انتظار داشتیم، در روند آکادمی اتفاق نیفتاده است. امسال با تاکیدی که شخص آقای زنوزی نسبت به آکادمی و پرورش استعدادهای فوتبال در استان داشتند، دستور دادند بودجه مناسبی را به آکادمی فوتبال اختصاص بدهیم.

وی افزود: ما با یک مدرس خیلی مطرح و خوب از کرواسی صحبت کردیم و در حال مذاکره هستیم که بیایند و مدیریت آکادمی را بر عهده بگیرند. ایشان هم سابقه مربیگری در تیم‌های ملی پایه کرواسی را داشتند و هم در کشور خودمان خیلی عملکرد درخشانی داشته‌اند. اگر توافق ایشان نهایی شود، ظرف چند روز آینده می‌آیند.

او درباره نقش مدیر آکادمی عنوان کرد: ایشان در مدیریت آکادمی خواهند بود و سعی می‌کنیم از نیروهای شایسته و پرتوان استان هم در کنار ایشان استفاده کنیم. البته زمان می‌برد و نمی‌توانیم با شروع فصل یک‌باره تحول ایجاد کنیم. برنامه بلندمدت است و امیدواریم در آینده شاهد رشد فوتبال و آکادمی تراکتور باشیم.

مظفری‌زاده در پایان گفت: واقعا فوتبال آذربایجان استعداد زیادی دارد و حیف است که این‌ها جذب فوتبال نشوند. آذربایجان یک زمانی نصف تیم ملی را تغذیه می‌کرد و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. امیدواریم با این برنامه‌ریزی بتوانیم در این زمینه نتیجه خوبی بگیریم.