به گزارش “ورزش سه”، یکی از پر چالش‌ترین پست‌های پرسپوليس در این فصل قلب دفاعی سرخ‌ها محسوب می‌شود. جایی که گران‌ترین و البته ملی‌پوش‌ترین نفرات در آن حضور دارند.

حضور مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی دست خوان کارلوس‌ گاریدو را برای ترکیب‌های مدنظر کاملا باز خواهد کرد.

با این حال شاید کمتر کسی تصور این را داشت که در اولین بازی فصل و در جدال با ذوب آهن از زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی سود برد و پورعلی‌گنجی و گولسیانی را نیمکت‌نشین کرد.

فرجی که در دیدارهای تدارکاتی تحت هدایت گاریدو نیز فرصت خوبی برای حضور در ترکیب به دست آورده بود، به نظر می‌رسد توانسته در این مقطع انتظارات این سرمربی اسپانیایی را برآورده کند و فعلا جایگاه فیکس را از آن خود کند.

2068889

با این حال مسلما فرجی کار سختی در ادامه مسیر نیز پیش رو خواهد داشت؛ او باید با سه ملی‌پوش ترکیب قلب دفاعی سرخ‌ها برای دستیابی به حضور فیکس بجنگد. کنعانی‌زادگان در حال حاضر مهره فیکس امیر قلعه‌نویی در تیم ملی محسوب می‌شود و پورعلی‌گنجی نیز پیش از مصدومیت سختی که داشت عضو تاثیرگذار ترکیب تیم ملی محسوب می‌شد. گئورگی گولسیانی نیز که حضور درخشان خود در یورو و ترکیب تیم ملی را مرهون نمایش در ترکیب پرسپوليس است، دیگر مهره‌ای محسوب می‌شود که کار را برای فرجی سخت خواهد کرد. مدافع مازنی پرسپوليس اما در فصل گذشته و خصوصا در دربی برگشت که دست اوسمار کاملا بسته بود توانست نمایش موفقی را به جا بگذارد و در بازی روز گذشته نیز بعد از غافلگیری که سرخ‌ها در گل اول داشتند، در ادامه فرصتی به حریف ندادند.

2068892

باید دید فرجی که بعد از تمدید قراردادش مدعی شده بود جایگاه اصلی‌اش در فصل گذشته را نیز به دلیل فرصتی که قرار بود به گئورگی بدهند تا شانس حضور در یورو را به دست بیاورد، از دست داده بود، در این فصل چه برنامه‌ای برای جنگ بزرگ با دیگر ملی‌پوشان خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود از این فرصتی که در هفته ابتدایی نصیبش شده برای تداوم حضور در ترکیب استفاده ببرد یا خیر.