به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال روز گذشته به همراه میرشاد ماجدی عیادت مهدی تاج رفت و شرایط رئیس فدراسیون فوتبال را جویا شد.

کامرانی‌فر عنوان کرد: مشکلی که بین من و آقای تاج وجود نداشته، اگر چیزی هم بوده اختلاف نظری در مورد موارد فوتبالی بوده، همه ما برای پیش بردن فوتبال کشور در تلاش هستیم و ایشان هم زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند و وظیفه من بود تا به عیادت ایشان بروم، بحث کار و مسائلی که پیش می‌آید با مسائل دیگر جداست.

او در واکنش به اینکه مشکلاتی که بین آنها بود آیا با این دیدار برطرف شد، عنوان کرد: از اول هم مشکل خاصی نبود، هر چیزی بود برای فوتبال بود، ایشان زحمت کشیدند در این فوتبال و موضوع خاصی هم نبوده است، همه ما کنار هم هستیم تا فوتبال پیش برود، اگر تصمیماتی هم گرفته می‌شود به سمت فوتبال است و ما جامعه فوتبال را تشکیل می‌دهیم و باید در مواقع مختلف در کنار هم باشیم، برخی زمان ها هم اختلاف نظر وجود خواهد داشت.

کامرانی‌فر درباره شرایط مهدی تاج گفت: خداروشکر حال او خوب بود و عملی که انجام داد موفقیت آمیز بوده است، دکتر طاهری از متخصص‌های جراحی لگن از دوستان خوب ما هستند و این عمل به خوبی انجام شده و مهدی تاج مشکل خاصی نخواهد داشت.

کامرانی‌فر در انتها نسبت به اینکه آیا با رفع کدروت‌ها همکاری‌های بیشتری انجام خواهد شد گفت: نه مسئله خاصی نبود و فقط عیادت از آقای تاج بود که وظیفه خودم دانستم به عنوان یک فرد زحمتکش در فوتبال کشور از او عیادت کنم و جویای حال او باشم.