به گزارش "ورزش‌ سه"، اگرچه خلعتبری عملا کفش‌های خود را آویخته بود و از او در رقابت‌های فصل گذشته فوتبال ایران خبری نبود، اما این بازیکن ریزنقش و تکنیکی شب گذشته به صورت رسمی خداحافظی خود را از میادین فوتبالی اعلام کرد.

خلعتبری با درخشش در شموشک نوشهر فوتبال خود را آغاز کرد و سپس نمایش‌های او در ترکیب ذوب آهن او را به لیگ‌های اماراتی کشاند. مقصد بعدی این بازیکن سپاهان و سپس پرسپولیس بود، اما او پس از جدایی از جمع سرخپوشان بار دیگر به سپاهان پیوست تا نشان دهد با وجود بازی در تیم‌های مختلف خود را یک سپاهانی تمام عیار می‌داند. خلعتبری پس از جدایی دوباره از سپاهان در تیم‌هایی نظیر پدیده، ذوب آهن، سایپا و گسترش فولاد بازی کرد و برای سومین مرتبه در دوران محرم نویدکیا به اردوی طلایی پوشان اصفهانی فراخوانده شد.

فولاد و آلومینیوم آخرین تیم‌های بازیکن تکنیکی و سرعتی دو دهه اخیر فوتبال ایران بودند که در دیدارهای ملی هم نمایش‌های درخشانی نظیر بازی رفت مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2014 داشت و البته شانس شاگردی دیگو مارادونا هم به او رو کرد.

2082367

در پی خداحافظی رسمی خلعتبری از دنیای فوتبال، باشگاه سپاهان پوستری با قاب‌هایی از این بازیکن در سپاهان، با کفش‌های به دیوار آویخته شده منتشر کرده و برای او نوشته‌اند: «محمدرضا خلعتبری عزیز.

از همه زحمات تو برای سپاهان سپاسگزاریم. همیشه سربلند و موفق باشی.»