به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهل و یکم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم پونفرادینا که امیر عابدزاده را برای هشتمین بازی متوالی درون دروازه داشت، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز یکشنبه(به وقت ایران) در استادیوم اِل تورالین به مصاف لگانس رده چهاردهمی رفت.

یاران عابدزاده که بعد از چهار پیروزی پیاپی در دیدار اخیرشان مقابل وایادولید شکست خورده و از کورس رقابت در بالای جدول فاصله گرفته بودند، امشب هم در دیدار برابر لگانس با یک نتیجه عجیب مغلوب شدند و امیدهای لالیگایی شدن را از دست دادند.

تیم فوتبال پونفرادینا با وجود اینکه در بازی ماقبل پایانی فصل لالیگا ۲ اسپانیا میزبان لگانس بود، شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد تا ۶۳ امتیازی و در رده هشتم جدول این رقابت‌ها بماند و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با لاس‌پالماس رده ششمی، شانس رسیدن به مرحله پلی‌آف لالیگا را از دست بدهد.

یاران عابدزاده در صورت پیروزی مقابل لگانس ۶۶ امتیازی می‌شدند و در فاصله یک بازی مانده تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا ۲ اسپانیا، به یک امتیازی تیم‌های خیرونا و لاس‌پالماس، تیم‌های پنجم و ششم جدول می‌رسیدند ولی شکست سه بر صفر کاری کرد تا امیدهای آنها از بین برود.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در هشت هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا موفق نشده بود دروازه‌اش را بسته نگه دارد، در دیدار مقابل لگانس هم نتوانست کلین‌شیت کند و سه گل دریافت کرد.