به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در تابستان امسال علی نعمتی، رضا اسدی، حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی و دو بازیکن تاجیکی را جذب کرد اما یحیی نتوانست از آنها در چارچوب ترکیب اصلی و به‌عنوان بازیکن اصلی استفاده کند و آن‌ها اغلب نیمکت نشین بودند.

 

شاید هواداران پرسپولیس از رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی که شماره 8 و 5 را نیز می‌پوشد انتظار بیشتری داشتند اما آنها تنها چند بازی فیکس بودند و نمایش ایده‌آلی نداشتند. با نزدیک شدن به پنجره زمستانی، شایعات در خصوص جدایی ابراهیمی، اسدی و پاکدل به‌علاوه مهدی‌خانی که در دومین فصل حضورش نیز هنوز نتوانسته جایگاه خوبی پیدا کند؛ مطرح شد.

 

 

از این بازیکنان به‌عنوان لیست خروج یحیی و حتی گزینه مدنظر پرسپولیس برای معاوضه با تیم‌های دیگر نام برده می‌شد اما چهره‌های خندان و پرتلاش آن‌ها در تمرینات این روزهای قرمزها گویای اتفاق دیگری است و آن‌ها بدون توجه به شایعات کار خود را دنبال می‌کنند.

 

پرسپولیس با حذف از آسیا برای حضور پرقدرت در لیگ و جام حذفی نیاز به تقویت دارد ولی هنوز خبری از خرید جدید نیست و لیست خروجی هم اعلام نشده و در فاصله پنج روز تا سوپرجام پرسپولیس با همان نفرات سابق آماده استارت مجدد می‌شود.

 

 

بدون شک هواداران انتظار دارند در صورت پرسپولیسی ماندن نفراتی چون پاکدل، اسدی، ابراهیمی و مهدی‌خانی، آن‌ها با تلاش بیشتر در تمرینات حضور داشته باشند و دقایقی که به بازی می‌روند نقشی موثرتر ایفا کنند و کمک حال مدافع عنوان قهرمانی باشند. در نهایت باید دید در روزهای آینده‌ پنجره زمستانی آیا اسکواد پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت یا خیر.