سرمربی پرسپولیس اول سه بازیکن تیمش را تنبیه کرد و پس از سروصدای فراوان هواداران در فضای مجازی این سه بازیکن را چند ساعت بعد بخشید

تصمیمات اخیر یحیی گل محمدی نشان می دهد او نمی داند در مواجه شدن با مشکلات چه تصمیمی بگیرد و هر لحظه امکان دارد تصمیاتش را عوض کند.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی و دو بازیکن دیگر پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی تنبیه شده و از لیست بازی با پدیده خط خوردند ولی وقتی صبح از خواب بلند شدند متوجه شدند بخشیده شده و باید به اردو بروند. 

این ماحصل اتفاقات رخ داده طی دیروز و امروز در جمع سرخ ها بوده است. در این میان معلوم نیست چرا یحیی گل محمدی چنین تصمیمی گرفت و دو کاپیتان تیمش را به همراه فرجی از لیست کنار گذاشت و اصلا تصمیم درستی گرفته است یا نه و سوال بزرگ تر این است که چرا یحیی تصمیم خودش را وتو کرد و درحد فاصل یک شب تا صبح این نفرات را بخشید؟

آیا فشار مجازی فوق العاده ای که از سوی هواداران پرسپولیس متوجه یحیی و کادرفنی شد باعث چنین عقب گردی از سوی سرمربی سرخ ها شد یا او متوجه اشتباهش شده و شاگردانش را بخشید؟

به هرروی تمام این اتفاقات نشان می دهد تصمیم های یحیی گل محمدی به عنوان مرد اول تصمیم گیرنده پرسپولیس چندان محکم نیست و هر لحظه امکان دارد تصمیم دیگری گرفته شود که آخرین آن ها واقعا شاهکار بود.