به گزارش "ورزش سه"  درست یک روز بعد از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات ، امیر عابدزاده که این روزها تبدیل به مرد شماره تیم ملی ایران شده است پیش از آنکه به اروپا برگردد، طی اقدامی خیرخواهانه  مقابل جوان های مبتلا به سرطان که تا حد زیادی بهبود یافته اند درون دروازه ایستاد تا به آنها فرصت زدن ضربه پنالتی را بدهد.

 

امیر امروز کاملا با حوصله،  تا آن جا که می توانست به سهم خودش سعی کرد به عنوان یک بازیکن ملی به این جوانان که شرایط بسیار سختی را سپری کرده اند روحیه دهد و آنها را در جهت کمک به سایر کسانی که به سرطان مبتلا می شوند انگیزه دهد. 


او امروز بر خلاف دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات که موفق به بستن دروازه اش شد تامی توانست گل دریافت کرد تا ثابت کند به وظیفه اش به عنوان یک بازیکن ملی کاملا واقف است.

 

در این مراسم که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، جمعی از پیشکسوتان فوتبال از جمله احمدرضا عابدزاده، داریوش مصطفوی و حمید استیلی نیز حضور داشتند و از این تصمیم امیر عابدزاده تقدیر و تشکر کردند.

 

نکته جالب توجه اینکه علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که همزمان با مراسم در حال ورزش در آکادمی بود، توسط آقای مانوسی فرمسئول سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ، دقایقی در مراسم حاضر شد و با پیشکسوتان خوش و بش کرد.

 

عکس : امیر حسین خیرخواه