به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی بعد از ۶ فصل حضور در استقلال ترجیح داد برای فصل جدید لژیونر شدن را تجربه کند و قراردادی یک‌ساله با باشگاه العربی امضا کرد؛ تیمی که فصل پیش مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در ترکیب خود می‌دید که در این بین، اولی بعد از یک نیم‌فصل حضور در قطر به پرسپولیس برگشت و دومی به دلیل مصدومیت نامش از لیست این تیم قطری خارج شد.

 

اسماعیلی در طول بازی های این فصل حضور ثابتی در ترکیب العربی داشته و نمایش خوبی هم در ترکیب این تیم داشته است، به خصوص بازی برابر تیم‌های بزرگ این کشور که معمولا حضور ثابتی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند. 

 

 

 

 

اسماعیلی به جز بازی با الدحیل که ترکیب ثابت العربی حضور نداشت، در دیگر دیدار‌های مهم به میدان رفته است؛ او تاکنون یک گل زده که آن  را هم برابر الریان به ثمر رسانده است،  برابر الغرافه دو گل زد که VAR آن را رد کرد و هفته پیش یک گل زیبا به السد، صدرنشین لیگ قطر زد که این گل هم به شکلی عجیب مردود اعلام شد.

 

البته اسماعیلی در دقایق پایانی بازی دو هفته قبل با قطر اس. سی از داور کارت قرمز دریافت کرد که بعد از بازبینی مجدد، کارت او به زرد تبدیل شد ولی هرچه که هست اگر کمک داور ویدئویی در بازی های لیگ ستارگان قطر نبود، او تا حالا ۴ گل به ثمر رسانده بود. 

 

اسماعیلی حالا ۶ مسابقه دیگر پیش روی خود در قطر دارد و بی تردید سرمربی العربی روی درخشش ستاره ایرانی خود برای صعود در جدول رده بندی حساب ویژه ای باز کرده است.