دی کانیو ولاهوویچ و ارلینگ هالند را در یک سطح می داند

 دی کانیو اعتقاد دارد ولاهوویچ و هالند در یک سطح هستند.

به گزارش طرفداری، پائولو دی کانیو بازیکن سابق لاتزیو و یوونتوس در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت در مورد برنامه تاکتیکی یوونتوس پس از خرید ولاهوویچ، شانس این تیم برای کسب اسکودتو و روشی که اینتر می تواند لیورپول را حذف کند، صحبت کرده است. دی کانیو درباره برنامه تاکتیکی یوونتوس پس از جذب ولاهوویچ گفت:

از نظر من ولاهوویچ در همان سطح ارلینگ هالند است و استفاده از او به عنوان یک مهاجم سایه منطقی نیست. موراتا نیز هوش فوتبالی لازم برای پوشش این نقش را ندارد. موراتا و ولاهوویچ تنها در یک سیستم تاکتیکی مناسب می توانند کنار یکدیگر بازی کنند. با توجه به هافبک هایی که یوونتوس در اختیار دارد، به نظرم دیبالا می تواند زوج بسیار خوبی را با ولاهوویچ تشکیل دهد. 

 دی کانیو در جواب اینکه آیا یوونتوس پس از پنجره موفق نقل و انتقالاتی که پشت سر گذاشته، می تواند وارد رقابت برای جذب اسکودتو شود یا خیر، گفت:

 من اینطور فکر نمی کنم. تیم های قدرتموند زیادی هستند که قرار است ستارگانشان بعد از مصدومیت به میادین بازگردند. اینتر چطور؟ آن ها اکنون صدرنشین سری آ است و کمتر از 2 هفته دیگر باید به مصاف لیورپول برود.

 دی کانیو در مورد رویارویی اینتر با لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: 

 لیورپول حریف وحشتناکی برای اینتر است. اما اینتر باید شجاع باشد و مالکیت توپ را حفظ کند. محرومیت بارلا نیز بسیار شرم آور بود. بازیکنی که اینتر مقابل لیورپول به آن نیاز پیدا خواهد کرد.