پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مقصد سجاد شهباززاده از اول هم پرسپولیس نبوده است! رحیم یوسفی با بیان این جمله گفت: نمی‌دانم چرا پرسپولیس باید از یک سوراخ دو مرتبه گزیده شود. از اول هم معلوم بود سجاد شهباززاده به پرسپولیس نمی‌آید اما باز هم توانست بازارگرمی کند و باشگاه ما را گول بزند.

وی ادامه داد: پارسال مقصد شهباززاده سپاهان بود که وقتی خبر مذاکره|‌اش با پرسپولیس رسانه ای شد، تیم اصفهان برای تمدید قراردادش رقم بیشتری پیشنهاد داد و او به این تیم رفت. امسال هم مقصد او پرسپولیس نبود و دوباره چرا گول خوردیم؟

هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: البته مهم نیست. سجاد شهباززاده جایی رفت که دلش آنجا بود و پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که دلش با پرسپولیس باشد. خدا را شکر خریدهای خوبی داشتیم که همه با دل و جان به پرسپولیس پیوسته اند و حالا هم باید یحیی گل محمدی و رضا درویش دنبال مهاجم خوب و ششدانگ باشند و این ماجرا را فراموش کرده اند.

یوسفی با اشاره به تمدید قرارداد میلاد سرلک یادآور شد: میلاد سرلک و مهدی ترابی دو هافبک تأثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس بودند که به نوبت با تیم تمدید کردند. تمدید این دو خبرخوبی بود و حالا سروش رفیعی که هافبک تکنیکی و سربالایی است نیز به این جمع اضافه شده است. امید عالیشاه، وحید امیری و کمال کامیابی نیا هم با پرسپولیس قرارداد دارند و جمع این نفرات می‌تواند ما را به خط میانی تیم برای فصل آینده امیدوار کند. البته امیدوارم قرارداد احسان پهلوان هم تمدید شود چون او هم یک هافبک بی ادعا و زحمتکش است.

هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این که پرسپولیس خریدهای خوبی داشته شکی نیست. این بازیکنان ملی پوش و با تجربه هستند که برخی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارند اما صرف خرید خوب ضامن موفقیت نیست. پرسپولیس نباید یکسری اشتباهات فصل گذشته را تکرار کند و باید مدیریت باشگاه آرامش را به تیم تزریق کند.

وی همچنین ادامه داد: بزرگ ترین مشکل پرسپولیس در فصل گذشته فقدان آرامش در این تیم بود. حواشی زیادی به وجود آمد و تیم آرامش خودش را از دست داد. الان دیگر بهانه ای برای عدم موفقیت وجود ندارد و باید دوستان مراقب باشند.

یوسفی درمورد خرید احتمالی دو مهاجم خارجی نیز گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته تجربه خوبی از خرید بازیکن خارجی به ویژه مهاجم نداریم. شاید آخرین مهاجم خارجی نسبتا خوبی که داشتیم ایمون زائد بود که ۳ گل ماندگار در دربی زد. با این وجود معتقدم بازیکن خارجی که به پرسپولیس می‌آید باید دوبرابر مهدی عبدی و پاکدل و مهاجمان ایرانی باشد. اگر قرار باشد یکی مثل شرزود تمیروف را به پرسپولیس بیاوریم همان بهتر که اصلا نیاوریم. این تیم بزرگ است، اسمش پرسپولیس است و باید بازیکن ستاره و بزرگ یا به قول ما فوتبالی‌ها کار در بیار به این تیم بیاید. بازیکن معمولی و متوسط به درد ما نمی‌خورد.