اگرچه پیمان بابایی بازیکن آزاد است و می تواند به راحتی پرسپولیسی شود اما هنوز یحیی گل محمدی تلاشی برای جذب او نداشته است.

به نظر می رسد پیمان بابایی گزینه نهایی سرمربی سرخ ها برای حضور در پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری، بی تردید اگر پیمان بابایی جزو نفرات مورد نظر و باب سلیقه یحیی گل محمدی بود با توجه به این که بازیکن آزاد محسوب می شود و شخصا علاقه دارد پرسپولیسی شود، تا به امروز با پرسپولیس قرارداد بسته بود. همان طور که گل محمدی روی دانیال اسماعیلی فر و پورعلی گنجی و بقیه بازیکنان اصرار داشت و باشگاه نیز با این نفرات که همگی بازیکن آزاد بودند قرارداد امضا کرد.

اما تا به امروز خبری از پیمان بابایی نیست. آن هم در حالی که پرسپولیس نیاز به جذب دو مهاجم دارد و با چند مهاجم داخلی نیز صحبت شده اما هنوز هیچ مذاکره ای با بابایی صورت نگرفته است.

اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل زمزمه هایی برای جذب بابایی به گوش رسید اما فراموش نکنیم که در نیم فصل کمتر بازیکنی توان انتقال به پرسپولیس را داشت و بابایی نیز یکی از گزینه هایی بود که گل محمدی چاره ای به جز جذب او نداشت.

اما حالا و در حالی که فصل به پایان رسیده سرمربی پرسپولیس به دنبال مهاجمانی است که مورد سلیقه او در خط حمله باشند و اگر درنهایت هیچکدام از این مهاجمان چه داخلی و چه خارجی جذب نشدند آن وقت قرار است گل محمدی از باشگاه بخواهد تا مراحل انتقال بابایی را انجام دهند. اما سوال این است که آیا پیمان بابایی تا آخرین لحظات به هوای پرسپولیس خواهد ماند و پیشنهادهایش را نادیده خواهد گرفت؟