به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باعث انتقاداتی شدیدی از بازیکنان تیم ملی این کشور شد و اکنون عراقی ها برای یافتن یک راه چاره جهت حل مشکلات، به دنبال استخدام یک روانشناس هستند.

 

روزنامه الخلیج با انتشار این خبر نوشت که فدراسیون فوتبال عراق در مقر خود در بغداد، کنفرانس خبری هفتگی را با حضور علی جبار نایب رئیس اول فدراسیون برگزار کرد.

جبار صحبت هایش را با عذرخواهی از مردم و رسانه های ورزشی عراق به دلیل نتایج ضعیف تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر آغاز کرد. جبار توضیح داد که «فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال اخراج دیک ادووکات سرمربی سابق هلندی نبود بلکه او به میل خود از سمتش استعفا داد.»

 

وی خاطرنشان کرد: تکیه به پتروویچ تصمیمی است که ما می پذیریم اشتباه بود و این مربی با جاه طلبی های فوتبال عراق همخوانی ندارد.

نایب رئیس اول فدراسیون با اعلام اینکه یک مربی عراقی جانشین پتروویچ خواهد شد، از اصحاب رسانه خواستار ضرورت حمایت از مربی داخلی و همچنین بازیکنان در دیدارهای پیش رو شد.

 

جبار در پایان گفت: فدراسیون فوتبال گزارش یونس محمود سرپرست تیم عراق را دریافت کرد و یکی از بندهای مهمی که در آن گنجانده شده، لزوم اعتباربخشی برای استخدام یک روانشناس در تیم ملی عراق است. یونس محمود خواستار استخدام این روانپزشک پیش از دیدار با امارات و سوریه شده است.