آکه مشکلی برای بازگشت به چلسی ندارد. 

ناتان آکه، مدافع هلندی و 27 ساله منچسترسیتی به گزینه ای جدی برای چلسی تبدیل شده است. 

طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف، چلسی برای جذب هر دوی ناتان آکه و رحیم استرلینگ با منچسترسیتی وارد مذاکره شده است. تاد بولی، مالک جدید چلسی روز دوشنبه با مدیران سیتی تماس گرفت تا شرایط جذب این دو بازیکن را جویا شود.

استرلینگ که با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت کرده، یکی از اهداف مهم چلسی برای تقویت فاز هجومی به حساب می آید در حالی که آکه نیز به گزینه ای جدی برای تقویت فاز دفاعی تبدیل شده است. توخل هنگامی که در دورتموند بود، به جذب مدافع هلندی علاقه داشت و چند پُسته بودن او مورد توجه سرمربی آلمانی است. از آنجا که چلسی می خواهد حداقل دو مدافع به خدمت بگیرد، تجربه آکه از بازی در لیگ برتر می تواند مهم باشد. همانگونه که استرلینگ مشکلی برای انتقال به استمفورد بریج ندارد، آکه نیز برای بازگشت به جمع آبی ها بی میل نیست. 

چلسی با یوونتوس در مورد دلیخت صحبت داشته اما باشگاه ایتالیایی رقم بالایی می خواهد. ژول کونده از سویا نیز دیگر هدف باشگاه انگلیسی به حساب می آید و مذاکرات برای او ادامه می یابد. اگر چلسی کونده و آکه را به خدمت بگیرد، ریس جیمز احتمالا فصل آتی در نقش مدافع میانی متمایل به راست در سیستم سه دفاعه توخل ایفای نقش خواهد کرد در حالی که مدافع فرانسوی نیز برای عادت کردن به فوتبال انگلستان احتمالا به عنوان وینگ بک راست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.