نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا از فتح دوگانه توسط رقیب مستقیم و دیرینه غمگین است

ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی را از نزدیک نظاره کرده و آزرده خاطر شده است!

طرفداری | فونت در این خصوص گفت:

در جریان ریمونتادای (کامبک) رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در برنابئو بودم، با خودم گفتم که این بار دیگر غیرممکن است اما باز هم این اتفاق افتاد، نمی دانم این شانس است یا چیزهای دیگر اما حقیقت این است که دردناک بود، مخصوصاً وقتی که ما دوران سختی را سپری می کنیم! معتقد بودم که می توانیم به خوبی با آنها رقابت کنیم و لالیگا می تواند برای ما باشد، و در اروپا هر دو تیم می توانند شانسی داشته باشند.

فلورنتینو پرز - لاپورتا

اگرچه رئال مادرید رقیب شماره 1 ماست، اما چالش ها و فرصت های مشترک زیادی داریم. اگر منافع یکسان و مشترکی داشته باشیم، هوشمندانه است که در یک مسیر حرکت کنیم.

خاویر تباس

او فرد باهوشی است و می داند ارزش کاری که او مدیریت می کند به ارزش رئال مادرید و بارسلونا بستگی دارد که قدرت های بزرگی هستند. این به نفع لالیگاست که بارسلونا خوب عمل کند.

ژول کونده، برناردو سیلوا و لواندوفسکی

نظر دادن از بیرون سخت است. هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد. تمایلی برای تقویت تیم وجود دارد و باید ببینیم که آیا ممکن است یا نه. به همین خاطر ما نیازمند بهترین ها هستیم.

  • ویکتور فونت: لاپورتا برنامه ندارد؛ اگر ما بودیم، مسی را در بارسلونا نگه می داشتیم