ویلفرد نیونتو از رویای خود برای بازی در بارسلونا پرده برداشت.

ویلفرد نیونتو، مهاجم 18 ساله ایتالیایی زوریخ سوئیس پس از درخشش در بازی های ملی و باشگاهی، مورد توجه بسیاری از تیم ها قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش Sport Week، ویلفرد نیونتو در مصاحبه با این رسانه در مورد تمایل خود برای بازی در بارسلونا و الگوی خود صحبت کرد. او همچنین نگاهی به دوران حضور خود در باشگاه اینتر داشت. ویلفرد نیونتو در این مصاحبه گفت:

رویای من بازی برای بارسلوناست. لیونل مسی الگوی من است، حتی الان که در پاری سن ژرمن حضور دارد. او فداکاری های بسیاری از ابتدای مسیرش انجام داد، خانواده اش همیشه او را حمایت کرده اند و مسی هرگز ریشه و اصل و نسب خود را فراموش نمی کند. او مرد ساکتی است، خودم را در او می بینم. مسی در زمین بی نظیر است.

نیونتو در مورد دوران حضورش در اینتر گفت:

آن جا بود که با مردی آشنا شدم که الان بهترین دوستم در فوتبال است؛ الیو زالی، مهاجمی مانند من. او اکنون در ساسولو است، همیشه با هم صحبت می کنیم. وقتی به میلان رسیدم هوادار اینتر نبودم، برای من فقط بارسلونا و مسی معنا داشت. سپس عاشق نراتزوری شدم و حتی گاهی گریه می کردم. به عنوان مثال، در مورد بازی اینتر و یوونتوس در آپریل 2018؛ دیداری که در آن پیانیچ به خاطر خطا روی رافینیا اخراج نشد. با یکی از دوستانم در سن سیرو بودم و وقتی هیگواین چند دقیقه مانده به پایان بازی گل زد، گریه کردیم. آن شب من واقعاً تبدیل به یک اینتری شدم.