به نظر می‌آید خانه اسطوره شیاطین سرخ به یکی از ستارگان حال حاضر فوتبال اجاره داده شود.

ارلینگ هالند که به تازگی به منچستر سیتی پیوسته و فرنکی دی یونگ که شایعات انتقالش به منچستریونایتد قدرت گرفته است، به دنبال اجاره کردن خانه اوله گونار سولسشر هستند.

طرفداری | به گزارش میرر دی یونگ و هالند هر دو به دنبال اجاره کردن خانه سولسشر هستند. اوله خانه اش را قبلاً اجاره داده بود اما زمانی که سرمربی منچستریونایتد بود، خودش در همین خانه سکونت داشت.

حالا که او از منچستر جدا شده، به نظر می‌رسد این خانه دوباره اجاره داده شود. اطرافیان فرنکی دی یونگ با اوله تماس گرفته اند تا خانه او را اجاره کنند اما سولسشر گفته است که اگر هالند این خانه را بخواهد، این بازیکن نروژی در اولویت است.

ایجنت های هالند در این مدت حداقل سه خانه دیگر، از جمله خانه 3 میلیون پوندی پل پوگبا، که به تازگی منچستریونایتد را ترک کرده، بررسی کرده اند.

گفتنی است سولسشر در سال 2007 این زمین چهار جریبی را در چشایر خرید و خانه‌ی قدیمی‌ای که در آن مکان قرار داشت را با بولدوزر تخریب کرد. سپس خانه‌ای نو در همان مکان ساخت.

همچنین از باشگاه منچستریونایتد خبر می‌رسد که اریک تن هاخ به سران شیاطین سرخ توصیه کرده است تا اگر رونالدو قصد ترک الدترافورد را داشت، آنتونی را به عنوان جانشین رونالدو جذب کنند.