امیرحسین اصلانیان، مهاجم سابق پرسپولیس که در سال‌های ۷۹ تا ۸۲ پیراهن این تیم را بر تن داشت بر این باور است که کیفیت فنی پرسپولیس ۸۲ را نمی‌توان با تیم امروز مقایسه کرد چرا که در آن تیم ستاره‌های بیشتری در پرسپولیس وجود داشتند.

اصلانیان درمورد این که پرسپولیس امروز می‌تواند تیمی پرستاره باشد و مثل سال ۸۲ در عرصه فوتبال ایران موفق‌ترین تیم بازار نقل و انتقالات لقب گیرد، گفت: تعداد بازیکنان با کیفیت پرسپولیس سال ۸۲ به مراتب بیشتر بود.

اصلانیان ادامه داد: سال ۸۲ ما پست هایی داشتیم که در آن ۲ تا ۳ بازیکن درجه اول بودند. مثلا در دفاع چپ ما بازیکنانی مثل مهرداد میناوند، علیرضا امامی‌فر و محمد برزگر را داشتیم یا در خط حمله ۸ بازیکن وجود داشتند و همه این نفرات باید تلاش می‌کردند تا کنار علی دایی زوج خط حمله پرسپولیس باشند. یکی از آن‌ها هم من بودم.

اصلانیان در پایان گفت: کیفیت فنی پرسپولیس امسال خوب است اما در تیم سال ۸۲ ما بازیکنانی وجود داشتند که همه در همان مقطع جزو بهترین‌های فوتبال ایران بودند. نفراتی مثل علی دایی، کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، جواد کاظمیان، افشین پیروانی، حمید استیلی، مهرداد میناوند، علیرضا امامی‌فر و... هر کدام جزو بهترین و درجه اول‌ترین مردان تاریخ فوتبال کشورمان بوده‌اند و از این حیث باید بگویم نمی‌توان مقایسه‌ای درست بین دو پرسپولیس آن سال و پرسپولیس امسال انجام داد.