مدیر ورزشی بارسلونا از توافق با هافبک نوجوان این تیم بر سر تمدید قرارداد خبر داد. 

متئو آلمانی می گوید که گاوی قطعا با بارسلونا تمدید می کند.

طرفداری | در جریان مراسم معارفه فرانک کسیه، خرید جدید باشگاه بارسلونا، متئو آلمانی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه با خبرنگاران حاضر در مجموعه صحبت کرد و آپدیتی در مورد وضعیت گاوی و جذب هافبک ساحل عاجی ارائه داد.

پروژه ای برای هر انتقال وجود دارد که با تایید سرمربی تمام می شود. ابتدا ما از سرمربی می پرسیم که چه بازیکنی نیاز دارد و پس از آن نوبت به تایید آن گزینه هایی می رسد که پیش رویش قرار داده ایم. برای ثبت قرارداد کسیه، کریستنسن و سرجی روبرتو همچنان باید کاهش دستمزد داشته باشیم. وقتی اهرم اقتصادی دوم فعال شود می توانیم این کار را انجام دهیم چون آن موقع نسبت خرج به دستمزد به حالت 1*1 برمی گردد.

تمدید قرارداد گاوی؟ بر سر تمدید قرارداد با او و مدیربرنامه هایش به توافق رسیده ایم. منتظر آن هستیم که او به سن 18 سالگی برسد تا بتوانیم به طور قانونی یک قرارداد طولانی مدت و بیشتر از چهارساله با او امضا کنیم. در همین حال جزئیات قرارداد را هم کامل می کنیم.

کاهش دستمزدها؟ وقتی ما به باشگاه آمدیم، دستمزدها به طرز عجیبی خارج از نرخ های معمول در فوتبال بود. سعی می کنیم اوضاع را رو به راه کنیم. باید دستمزدها را با وضعیت موجود در بازار تطبیق بدهیم و این کار آسانی نیست. بازیکنانی که جذب کرده ایم برای حضور در بازی های دوستانه مشکلی ندارند چون با ما قرارداد دارند.