فرانک کسیه امروز در سیوداد اسپورتیوا خوان گمپر معارفه شد.

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا رسماً به عنوان بازیکن این باشگاه معارفه و دوران او در بارسلونا آغاز شد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، فرانک کسیه در حاشیه مراسم معارفه خود در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد انتخاب بارسلونا و انتقالش به این باشگاه صحبت کرد. فرانک کسیه در این کنفرانس خبری گفت:

خیلی خوشحال و مفتخرم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. مطمئنم روزهای فوق العاده ای را در بارسلونا تجربه خواهیم کرد. بی صبرانه منتظر ملاقات با سرمربی و هم تیمی هایم هستم. من می خواهم هر چه زودتر کارم را آغاز کنم. باید سخت کار کنم تا همچون یحیی توره دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته باشم. با ابراهیموویچ صحبت کرده ام، بله و او به من گفت که بارسا مکان خوبی برای انتقال است. یک بار مقابل بارسا بازی کردم و ما در آمریکا 1-0 پیروز شدیم. همچنین در بازی های المپیک نیز مقابل پدری و مینگزا بازی کردم و بعد بازی با هم صحبت کردیم. من می خواهم سخت کار کنم و پست بازی من توسط سرمربی تعیین خواهد شد. پست بازی مهم نیست، من تلاش می کنم و سرمربی تصمیم می گیرد.

 بعد از صحبت با ژاوی، تصمیم به انتقال به بارسلونا گرفتم. او انتظاراتش از من و اهمیتی که در تیم خواهم داشت را برای من توضیح داد. باید با هم تیمی هایم کار کنم تا متوجه شوم همه چیز چگونه پیش خواهد رفت. فیکس بودن چیزی است که باید آن را در تمرینات و با تلاش به دست آورد، نه با صحبت کردن. باید اعتماد هم تیمی ها و سرمربی را کسب کنم. در میلان مرا رئیس خطاب می کردند چون یک روز ماشینم را جای ماشین رئیس پارک کردم. به من گفتند جای ماشین را تغییر دهم اما گفتم از امروز من رئیس هستم.