نهایی شدن انتقال دی یونگ به منچستریونایتد زودهنگام نخواهد بود

فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا 13.7 میلیون پوند به عنوان دستمزد ثابت و 3.4 میلیون پوند به عنوان پاداش از باشگاه کاتالانی طلب دارد.

طرفداری | به گزارش تلگراف، فرنکی دی یونگ که با دستمزد ثابت 12 میلیون پوندی در سال، از آژاکس به بارسلونا پیوست، در زمان شیوع ویروس کرونا موافقت کرد تا دستمزدش را کاهش دهد. با در نظر گرفتن مبالغ 9.4 میلیون یورویی مربوط به فصل 2020/21 و 4.3 میلیون یورویی مربوط به فصل 2021/22، بلوگرانا 13.7 میلیون پوند به هافبک هلندی بدهکار است. علاوه بر این، بارسلونا باید به دلیل حضور دی یونگ در حداقل 60 درصد از مسابقات دو فصل گذشته، 3.4 میلیون پوند نیز به عنوان پاداش به او پرداخت کند که این رقم میزان بدهی این باشگاه به این بازیکن 25 ساله را به 17.1 میلیون پوند افزایش می دهد. دی یونگ که در سال 2019 با قراردادی 5 ساله راهی بارسا شده بود، در زمان همه گیری قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر، یعنی تا تابستان 2026 تمدید کرد تا به این باشگاه اجازه دهد دستمزد معوقه را در مدت طولانی تری پرداخت کند.

  • تمام جزئیات قرارداد فرنکی دی یونگ با بارسلونا / گزارش مارکا

به تاخیر افتادن انتقال دی یونگ به منچستریونایتد

با وجود ادعای خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا مبنی بر اینکه دی یونگ فروشی نیست، منچستریونایتد هفته گذشته با باشگاه کاتالانی بر سر انتقال او با مبلغ 65 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش به توافق رسید. با این حال این بدهی که فعلا پروسه انتقال دی یونگ به منچستر را متوقف کرده و در نتیجه باعث تاخیر در تکمیل فروش شده، مانعی مهم در مسیر انتقال او به اولدترافورد به حساب می آید. انتقال احتمالی دی یونگ به جمع شیاطین سرخ، به این معنی است که بارسلونا با الزام پرداخت این بدهی 17.1 میلیون پوندی به هافبک سابق آژاکس مواجه خواهد شد. یونایتد قصد داشت به موقع این انتقال را نهایی کند تا هافبک 25 ساله در سفر به شرق آسیا سایر اعضای تیم را همراهی کند. اعضای منچستریونایتد قرار است روز جمعه راهی بانکوک شوند و احتمالا تایرل مالاسیا تنها خرید جدید باشگاه انگلیسی در هواپیما خواهد بود. وضعیت موجود، اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد را برای رسیدن به هدف اصلی خود در بازار نقل و انتقالات با انتظاری رنج آور مواجه کرده است. 

  • خوان لاپورتا: قصد فروش دی یونگ را نداریم