خولیان آلوارز از تاریخچه آرژانتینی ها در منچسترسیتی خبر دارد اما می خواهد داستان متفاوت خود را رقم بزند.

خولیان آلوارز، مهاجم 22 ساله آرژانتینی منچسترسیتی امروز مقابل هواداران این باشگاه معارفه شد.

طرفداری | خولیان آلوارز پس از معارفه در مقابل هواداران منچسترسیتی در اولین کنفرانس خبری خود در این باشگاه حاضر شد و در مورد انتقال به منچسترسیتی و رقابت با ارلینگ هالند صحبت کرد. خولیان آلوارز در این کنفرانس خبری گفت:

منچسترسیتی گذشته مشترک زیادی با بازیکنان آرژانتینی دارد، به اینجا آمده ام تا داستان خودم را رقم بزنم و به سیتی برای رسیدن به بالاترین سطح و ادامه موفقیتش کمک کنم. با آرژانتینی های سابق سیتی صحبت کردی؟ با اوتامندی، کابایرو، آگوئرو و کسانی که قبلاً اینجا بودند صحبت کردم. آن ها در مورد تیم، روش های تمرین و سرمربی چیزهایی به من گفتند و توصیه هایی برای من داشتند.

ناامیدی بابت عدم تصاحب پیراهن شماره 9؟

در واقع شماره پیراهن اهمیتی ندارد، من همیشه نه پوشیده ام اما فقط می خواهم بازی کنم و شماره پیراهن مهم نیست. شماره 19 هم شماره ای است که دوست دارم، برای من مهم است زیرا روز تولد مادربزرگم است.

هالند فشارهای روی تو را کاهش می دهد؟

باید روی خودم تمرکز کنم. ارلینگ بازیکن فوق العاده ای است، گل های زیادی می زند و در باشگاه های سابقش مهم بوده است. من می خواهم توانایی های خودم را با تیم به اشتراک بگذارم، من می توانم در مرکز یا در جناحین بازی کنم.

واکنشت به علاقه منچسترسیتی؟

در آرژانتین به علاقه باشگاه های اروپایی عادت داریم. این رویای ماست زیرا آن ها در بهترین لیگ ها هستند و بهترین باشگاه ها محسوب می شوند. منچسترسیتی یکی از آن بهترین باشگاه هاست. هیجان زده بودم، سخت تلاش کردم. بسیار مفتخرم و می خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم. من می خواهم زیاد بازی کنم، با عملکردم در موفقیت تیم نقش داشته باشم و از نظر تیمی، می خواهم فاتح عناوینی چون قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا و تمام جام های ممکن شوم.

جام جهانی؟

برداشتن این قدم مهم است، چالش بزرگ انتقال به یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا. جام جهانی نزدیک است و نیاز دارم سریعاً با تیم وفق پیدا کرده و سازگار شوم و در نهایت، امیدوارم بتوانم به آرژانتین در جام جهانی کمک کنم.

کار با هالند؟

او بازیکن فوق العاده ای است و این را قبلاً نشان داده، او همیشه گلزنی می کند. نباید روی او تمرکز کنم، می خواهم روی خودم تمرکز کرده و سخت در تمرینات کار کنم و وقتی فرصت بازی داشتم، بهترین عملکردم را داشته باشم.