دی یونگ مشکلی با انتقال به منچستریونایتد ندارد

منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا همچنان باید صبر کند اما اگر این انتظار بیش از حد شود، باشگاه انگلیسی به سراغ جذب هافبک دیگری خواهد رفت.

طرفداری | به گزارش تلگراف، مانع اصلی انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد که بدهی 17.1 میلیون پوندی بارسلونا به این هافبک هلندی است، همچنان پا برجاست. با وجود ادعای منابع اسپانیایی مبنی بر اینکه دی یونگ قصد ترک بلوگرانا را ندارد، اما به منچستریونایتد اطمینان داده شده که این بازیکن 25 ساله به شرط حل مشکلات دستمزدش با بارسلونا، مایل است راهی اولدترافورد شود زیرا اگر اینگونه نبود، مذاکرات تا این اندازه پیشرفت نمی کرد.

  • ادعای منابع اسپانیایی: فرنکی دی یونگ به ۱۰ دلیل، نمی خواهد به منچستر یونایتد بپیوندد

یونایتد برای جذب دی یونگ با مبلغ 65 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش، با بارسلونا به توافق رسیده اما از آنجا که هنوز مشخص نیست باشگاه کاتالانی دستمزد معوقه به او را چگونه و در چه زمانی پرداخت می کند، بنابراین معامله تاکنون نهایی نشده است.

  • جزئیات بیشتر: بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به دلیل پیچیده شدن شرایط انتقال دی یونگ نا امید است اما مدیران باشگاه انگلیسی در حال حاضر چاره ای جز صبر کردن ندارند. با این حال منابع نزدیک به یونایتد می گویند اگر وضعیت به جایی برسد که شیاطین سرخ احساس کنند که باید قید جذب هافبک سابق آژاکس را بزنند، آنگاه آنها احتمالا برای خرید یکی از گزینه های آلترناتیو خود وارد عمل خواهند شد.