به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق که خود را برای برگزاری دیدار حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر ایران آماده می کند، به دلیل ابتلای چند نفر از اعضای کاروان خود به ویروس کرونا و همچنین گیر افتادن ملی پوشان این تیم در ترکیه به دلیل شرایط بد جوی، با شرایط عجیبی روبرو شده بود.

 

پس از اینکه غیبت چند بازیکن عراقی برابر ایران قطعی شد، زلیکو پتروویچ نام چند بازیکن از جمله سعد ناطق و میثم جبار را به لیست تیم ملی اضافه کرد و این بازیکنان را به اردوی عراق در ایران فراخواند. سعد ناطق دو شب پیش توانست خود را به ایران برساند و میثم جبار نیز به عنوان آخرین نفر شب گذشته وارد تهران شد.

 

این بازیکن مراحل تست PCR و کرونای خود را پشت سر گذاشته و راهی قرنطینه شد. میثم جبار در انتظار پاسخ آزمایشات خود است که قرار است امروز صبح اعلام شود و در صورت منفی بودن تست کرونا، در آخرین تمرین عراق پیش از دیدار با ایران که عصر امروز برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

 

پیش از این نیز بازیکنانی همچون فرانس ضیاء (از دانمارک) مهند جعاز و امیر العماری (از سوئد) و زیدان اقبال و علی الحمادی (از انگلیس) نیز توانستند طی ساعات گذشته خود را به تهران رسانده تا تیم ملی عراق را در دیدار برابر ایران همراهی کنند.

 

تیم های ملی ایران و عراق روز پنج شنبه در دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 18 و در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند.