خوان لاپورتا معتقد است صحبت در مورد روبرت لواندوفسکی بی احترامی به بایرن مونیخ محسوب می شود.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در حاشیه کنفرانس خبری معارفه رافینیا به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت و در مورد آینده دی یونگ و انتقال لواندوفسکی صحبت کرد. خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری گفت:

روز هیجان انگیزی برای ماست. تمام کسانی که دوران طلایی باشگاه را تجربه و در آن زندگی کرده اند، می دانند که همیشه برزیلی ها اینجا بوده اند. در باشگاه فکر می کنیم که بازی زیبا در حال بازگشت به اینجاست. رافینیا مرا به یاد برزیلی های سابق بارسلونا می اندازد. ژاوی عاشق رافینیا بود و روی جذب او پافشاری کرد و باشگاه نیز هر کاری می توانست انجام داد. از رافینیا ممنونیم که تمایل خود برای انتقال به بارسلونا را نشان داد. این موضوع کلیدی بود. از دکو نیز بی نهایت متشکرم. تو نیز این انتقال را ممکن کردی. قرارداد رافینیا تا 2027 است. به این انتقال خیلی افتخار می کنیم.

 فرنکی دی یونگ؟ این که باشگاه برای فروش دی یونگ به او فشار می آورد، حقیقت ندارد. او همراه تیم به آمریکا سفر می کند و ژاوی در مورد لیست تیم تصمیم گیرنده است. لواندوفسکی؟ او بازیکن بایرن مونیخ است و نظر دادن در این مورد بی احترامی به باشگاه اوست. برای بایرن مونیخ احترام زیادی قائلم. چیزی برای گفتن ندارم. در لحظات شادی در باشگاه قرار داریم، یک برزیلی را به خدمت گرفتیم و همه بسیار هیجان زده هستیم.