متئو آلمانی معتقد است نقل و انتقالات بارسلونا در مسیر درستی قرار دارد و باید صبور بود.

متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا همراه با رافینیا و خوان لاپورتا در کنفرانس خبری معارفه بازیکن برزیلی حضور یافت و در مورد نقل و انتقالات بارسلونا صحبت کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، متئو آلمانی در این کنفرانس خبری در مورد فرنکی دی یونگ گفت:

فرنکی بازیکن بسیار مهمی است. ما می توانیم کاملاً روی او حساب کنیم اما می دانیم که قوانین فیرپلی لالیگا ما را مجبور به فروش بازیکنان می کند. چیز بیشتری در مورد دی یونگ نمی توانم بگویم.

خروجی ها؟

سرمربی تصمیم گیرنده است. این که چه کسانی با تیم به آمریکا سفر کنند را ژاوی تعیین می کند. بازیکنانی هستند که از شرایط خود مطلعند و ما با مدیربرنامه آن ها برای رسیدن به توافق در تماس هستیم. منطق حکم می کند که آن ها در بارسلونا بمانند تا راهی برای جدایی هر چه سریع تر آن ها پیدا کنیم.

عثمان دمبله؟

می دانید که خیلی اهل شمارش مذاکرات و ادامه دادن آن نیستم. از نظر ورزشی، هیچ شک و تردیدی وجود نداشت اما از نظر قرارداد، بین خواسته مدیربرنامه ها و چیزی که ما با توجه به شرایط در نظر داشتیم، تفاوت بزرگی وجود داشت. آن ها موضع خود را حفظ کردند و ما نیز موضع خودمان را. هشت ماه طول کشید و خوش شانس بودیم که بازیکن مایل به ماندن بود. بند فسخ قرارداد دمبله صد میلیون یورو است.

ژول کونده؟

شما می دانید که من طرفدار نام ها نیستم. صحبت در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها، بی احترامی به آن باشگاه ها تلقی می شود و ما صحبتی نخواهیم کرد. ژاوی به ما گفته چه چیزی برای تیم می خواهد و ما نیز در حال کار در این تابستان هستیم تا تلاش کنیم و بازیکنانی که او نیاز دارد را جذب کنیم. فکر می کنم سخت در حال تلاش هستیم و در مسیر خوبی قرار داریم اما باید صبور بود.