مهاجم لهستانی جدید بارسلونا می خواهد به این تیم در مسیر بازگشت به اوج کمک کند.

روبرت لواندوفسکی از انگیزه اش برای موفقیت در پیراهن بارسلونا می گوید.

طرفداری | به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا، پس از کش و قوس های فراوان، انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا تکمیل شد و این بازیکن در حال حاضر همراه با دیگر بازیکنان تیم اصلی در میامی آمریکا حضور دارد. مهاجم لهستانی جدید بلوگرانا طی مصاحبه ای با رسانه رسمی باشگاه راجع به انگیزه هایش در تیم جدیدش صحبت کرد. 

من بازیکنی هستم که می خواهد فوتبال بازی کند و پیروز شود، با حضور ژاوی هردوی این ها ممکن است. از بودن در اینجا خوشحالم، چند روز گذشته بسیار طولانی بودند و در نهایت انتقال تکمیل شد. حالا روی فصل جدید زندگی ام تمرکز می کنم. چالش جدیدی پیش رو دارم اما هنوز همان آدمی هستم که می خواهد پیروز شود و جام ببرد. امیدوارم از همان ابتدای فصل بتوانیم پیروزی هایمان را شروع کنیم و مسیرمان به سمت جام بردن را هموار سازیم. زمان بازگشت بارسلونا به مسیر موفقیت فرا رسیده و من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم به اوج برگردد و جام های مختلف را فتح کند.

مهاجم جدید بارسلونا ادامه داد: 

با ژاوی صحبت کرده ام، از همان اول می دانستم که او ایده های خوب و کارآمدی دارد؛ همین شد که تصمیم سختی برای آمدن به بارسلونا نداشتم. ژاوی می داند که چگونه باید بارسلونا را هدایت کرد و در دوران بازیگری اش هم یک بازیکن افسانه ای بود. آینده دوران مربیگری او فوق العاده خواهد بود و می خواهم بخشی از آن باشم. کیفیت فوق العاده ای در ترکیب داریم که با کمک آن می توانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم.