لب خوانی علی دایی نشان می دهد گویا او در هواپیما نیز رفتار مشابهی با حمید سجادی، وزیر ورزش داشته است

همایش جزیره فوتبال در کیش شب گذشته (26 تیر 1401) با حضور بسیاری از اهالی فوتبال به عنوان میهمانان این همایش برگزار شد.به گزارش طرفداری، اتفاقی که منجر شد تقریبا همه از برگزاری رویداد جزیره فوتبال مطلع شوند، برخورد سرد علی دایی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بود. علی دایی هنگامی که وزیر ورزش به سمتش آمد از جای خود بلند نشد و تمایلی برای همکلامی با حمید سجادی نشان نداد. ویدیوی این اتفاق به سرعت در فضای رسانه ای و همینطور شبکه های اجتماعی پخش شد و واکنش های زیادی را در پی داشت.

جدا از تمام واکنش ها، اتفاق جالب این بود که عده ای اعتقاد داشتند علی دایی باید به خاطر سن بیشتر حمید سجادی از جای خود بلند می شده اما جالب است بدانید دایی و سجادی تقریبا همسن و سال هستند. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 و 53 ساله است. حمید سجادی فروردین 1348 به دنیا آمده و او هم 53 سال دارد. سجادی تنها چند ماه از علی دایی بزرگ تر است.

دوربین خبرنگاران گپ و گفت علی دایی با مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی را هم بعد از این اتفاق پوشش داد و بدیهی بود که رسانه ها و مردم در پی لب خوانی صحبت های علی دایی باشند. امروز یک گمانه زنی مطرح شد که چون حمید سجادی در هواپیمای تهران به کیش برخورد گرمی با علی دایی نداشته، علی دایی این رفتار وزیر را تلافی کرده و برخورد سردی با او داشته است. نگاه دقیق تر به صحبت های علی دایی و یحیی گل محمدی اما خلاف این موضوع را به ما می گوید.

به نظر می رسد که علی دایی به یحیی گل محمدی می گوید:

تو هواپیما هم پشت من بود هرکاری کرد برنگشتم

علی دایی چند ثانیه ای بعد از برخوردش با وزیر ورزش با یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا صحبت می کند و چیزی که لبخوانی نشان می دهد این است که دلیل رفتار علی دایی به هیچ وجه تلافی نبوده بلکه در هواپیما هم برخورد شهریار با وزیر ورزش رفتار مشابهی بوده است.

علی دایی برای یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا تعریف می کند در پرواز تهران به کیش وزیر ورزش به اتفاق همراهانش ردیف پشت سر او نشسته بود که دایی می گوید هر کاری کردند برنگشتم!