معارفه مهاجم لهستانی در میامی برگزار شد.

روبرت لواندوفسکی فصل آینده پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد.

طرفداری| با اعلام قبلی باشگاه بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ۳۳ ساله و جدید بارسلونا امروز در میامی معرفی شد. بارسلونا که برای برگزاری تور پیش فصل خود در آمریکا و میامی حضور دارد، هوادارانش را بیش از این منتظر نگذاشت و لوا را در همان شهر معرفی کرد. قرار است مراسم باشکوه تری برای مهاجم لهستانی و پس از اتمام تور پیش فصل تدارک دیده شود. 

در ابتدای مراسم خوان لاپورتا با عبارت جالبی لواندوفسکی را خطاب کرد:

سلام لوانگلسکی!

رئیس بارسلونا در ادامه گفت:

لواندوفسکی، تو برای آمدن به اینجا هر کاری که لازم بود را انجام دادی و در این راه، تلاش زیادی کردی؛ ما به بازیکنانی مثل تو نیاز داریم، می دانیم که تو سخت کوش هستی. ما در تلاش هستیم تا یک تیم جنگجو و رقابتی داشته باشیم. متشکرم و به بارسلونا خوش آمدی! این مرد تلاش های فوق العاده ای برای بازگشت انجام داده است. انجام این انتقال کار آسانی نبوده است و ما بسیار مفتخریم که تو می خواستی با ما بازی کنی. ما به تو نیاز داریم، تو یک ستاره هستی و ما انتظارات زیادی از تو داریم.

سپس نوبت به لواندوفسکی رسید تا خود را با زبان اسپانیایی و به شکلی جالب معرفی کند؛ او گفته بود که به این زبان مسلط نیست!

صبح بخیر، از همه شما بسیار متشکرم. نام من روبرت است، من اهل لهستان هستم و در بارسلونا زندگی می کنم. (با خنده)

مهاجم لهستانی در ادامه و با زبان اصلی خودش گفت:

خیلی خوشحالم که اینجا هستم. دیروز پتانسیل این تیم را دیدم و آماده هستم تا بخشی از این باشگاه بزرگ باشم. در دنیای فوتبال، اینکه بخواهید برنده شوید، بسیار مهم است و فکر می‌کنم در بهترین مکان برای انجام این کار هستم. من آخرین تمرینات را با هم تیمی هایم انجام داده ام و آماده بازی در دیدار بعدی هستم. امیدوارم گل های زیادی به ثمر برسانم، این چالش من است.