مدافع فرانسوی آینده‌اش نامشخص ماند.

در حالی که گزارش ها از توافق چلسی با سویا برای انتقال ژول کونده خبر می‌دادند، امروز اتفاقی افتاد که چندان با روند مذاکرات هم خوانی ندارد.

طرفداری | به گزارش گاردین و Relevo وضعیت ژول کونده تغییر کرده و او با سویا به پرتغال سفر خواهد کرد تا در اردوی پیش فصل این باشگاه اسپانیایی حضور یابد. بارسلونا احساس می‌کند این موضوع باعث طولانی تر شدن روند مذاکرات خواهد شد؛ این مذاکرات طولانی، فرصت مناسبی را برای بارسلونا فراهم می‌کند تا کونده را از چلسی هایجک کند.

ژول کونده با سویا به پرتغال رسید 

 تاکنون بارسلونا هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به سویا برای جذب ژول کونده ارائه نداده است؛ با این حال چلسی در مذاکرات پیشرفته برای جذب این مدافع فرانسوی است و گفته شده با سویا به توافقی شفاهی رسیده است.

تصمیم کونده مبنی بر پیوستن دوباره‌اش به اردوی تمرینی سویا شرایط را پیچیده تر کرده است. به نظر می‌رسد هدف سویا این است تا سود بیشتری از فروش کونده کسب کند. تصور می‌شود این استراتژی‌ای است که از طرف باشگاه به بازیکن القا گردید تا در تمرینات سویا دوباره حاضر شود. 24 ساعت آینده در تعیین سرنوشت کونده کلیدی است؛ باید دید آیا بارسلونا با پیشنهادی رسمی وارد معامله می‌شود یا اینکه چلسی توافقات را نهایی می‌کند.