تماشای چهار بازیکن سابق سرخابی کنار هم به اندازه کافی جذابیت دارد. حالا تصور کنید یک داور هم کنار آن ها باشد، آن هم نه یک داور معمولی، یک داور کاملا جدی!

محمدرضا مهدوی، بهروز رهبری فر، پرویز برومند و ادموند بزیک به اتفاق محمدحسین ترابیان و حسین اخوت در یک برنامه شب نشینی مقابل دوربین رسانه طرفداری قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، ستاره های دو نسل قبل فوتبال ایران همچنان برای مردم جذابیت دارند؛ آن روزها که خبری از فضای مجازی نبود و مردم ستاره های فوتبال را واقعی و حقیقی دوست داشتند. شاید درست به همین دلیل باشد که هنوز هم وقتی آن ها جایی کنار هم قرار می گیرند، مردم اطراف شان جمع می شوند.

جمعه شب در شرق تهران و در افتتاح کافی شاپی، چهار ستاره سابق سرخابی و یک داور فوتبال کنار سرپرست سابق تیم امید شب نشینی جذابی را رقم زدند و مردم هم کنار آن ها خاطره بازی کردند و عکس یادگاری گرفتند.

محمدرضا مهدوی، بهروز رهبری فر، پرویز برومند و ادموند بزیک چهار ستاره سرخابی همراه محمدحسین ترابیان، داور جدی و سختگیر فوتبال ایران و البته حسین اخوت، سرپرست اسبق تیم ملی امید، در افتتاحیه کافی شاپ هزار و یک شب میهمان حبیب بودند و البته مقابل دوربین رسانه طرفداری قرار گرفتند.

در حاشیه این مراسم گفتگوهای جذابی با چهره های سرخابی و ترابیان داشتیم که این گفتگوها را امروز و امشب تقدیم شما می کنیم. قبل از آن تماشای این گزارش کوتاه خالی از لطف نیست.

در این مراسم بهروز رهبری فر یا همان بهروز کاستاکورتا که این روزها در نقش خسرو خاردار در یک سریال نمایش خانگی می درخشد، سوژه اصلی شب نشینی بود.