با وجود علاقه زیاد منچستریونایتد و اریک تن هاخ، فرنکی دی یونگ انتظار دارد بارسلونا بدهی خود را بپردازد و سپس از این باشگاه جدا شود

بارسلونا به فرنکی دی یونگ بابت دستمزد معوقه او از دوران کرونا همچنان بدهکار است و در عین حال به این بازیکن فشار می‌آورد از این باشگاه جدا شود.

طرفداری | به گزارش تلگراف هلند، فرنکی دی یونگ در بارسلونا گیر افتاده است. منچستریونایتد به جذب او علاقه دارد اما دی یونگ تا زمانی که حقوق معوقه خود را از بارسلونا دریافت نکند، این باشگاه را ترک نخواهد کرد. اریک تن هاخ علاقه زیادی به همکاری دوباره با این هافبک هلندی دارد اما منچستریونایتد اگر بداند فرنکی دی یونگ نمی‌خواهد به این باشگاه بپیوندد آنقدر دیوانه نیست که 85 میلیون یورو هزینه کند.

بیش‌تر بخوانید:

  • آمادگی اریک تن هاخ برای قمار کردن با تعقیب طولانی مدت فرنکی دی یونگ

  •  پیام نهایی بارسلونا برای فرنکی دی یونگ: راهی جز جدایی نداری

هر باشگاهی قبل از آنکه برای جذب بازیکنی اقدام کند از طریق مدیر برنامه‌هایش نسبت به تمایل آن بازیکن برای انتقال پرس و جو می‌کند. از آنجایی که بارسلونا مبلغ زیادی (19 میلیون یورو) به دی یونگ بدهکار است، او حتی در مورد ترک باشگاه حاضر به صحبت کردن هم نیست. بارسلونا نیز در این شرایط قصد دارد با تحت فشار گذاشتن دی یونگ، این انتقال را به او تحمیل کند. علی دورسون ایجنت فرنکی دی یونگ قبل‌تر به طور علنی اعلام کرده که برخی باشگاه‌ها به جذب این بازیکن علاقه دارند اما تا قبل از آن، بارسلونا باید به تعهدات خود عمل کند.

  • توئیت جنجالی گری نویل: دی یونگ باید اقدام قانونی علیه بارسلونا را در نظر بگیرد