مربی اسبق انگلیسی دنیای فوتبال با استناد به منبعی معتبر گفت که شیاطین سرخ به تدریج از جذب این هافبک هلندی ناامید شده‌اند.

هری ردنپ سرمربی سابق تاتنهام که سالها در لیگ انگلیس مربیگری کرده است، با بیان اظهاراتی جنجالی از تصمیم فرنکی دی یونگ پرده برداشت.

طرفداری | به گزارش اسپورت منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی بیشترِ تمرکزش بر جذب فرنکی دی یونگ و تقویت خط هافبکش بود. به نظر می‌رسد یونایتد پذیرفته که دیگر جذب این هافبک هلندی امکان پذیر نیست. البته پیش از این، خبرهایی بودند که می‌گفتند به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، دی یونگ تمایلی ندارد تا به الدترافورد برود؛ اما حالا هری ردنپ این موضوع را تأیید کرده است. در واقع ردنپ ادعا کرده از یکی از مقامات بلندپایه منچستریونایتد اطلاعاتی درمورد آینده دی یونگ به دست آورده است:

فرنکی دی یونگ علاقه دارد تا به چلسی بپیوندد؛ این یک واقعیت است. من به این پی برده‌ام که دی یونگ می‌خواهد برای چلسی بازی کند. منچستریونایتد نمی‌تواند او را جذب کند. من این اطلاعات را از یکی از افرادی که در سطوح بالای مدیریتی منچستر دخیل است، دریافت کرده‌ام. دی یونگ واقعاً قصد دارد به چلسی برود. نمی‌دانم منچستریونایتد چه هافبک های دیگری را زیر نظر دارد؛ اما اگر چلسی موفق شود دی یونگ را جذب کند خرید فوق‌العاده‌ای انجام داده است.

 با وجود نامشخص بودن آینده کانته و جورجینیو، شاید خرید فرنکی دی یونگ بتواند خریدی هوشمندانه تلقی شود؛ باید دید سرانجام این بازیکن هلندی به کجا می‌انجامد.