دی یونگ به خاطر علاقه اش به بارسلونا طی دو سال اخیر دستمزد خود را به حداقل رساند و از امسال که دستمزد او به 18 میلیون یورو می رسد، بارسلونا به دنبال فروش این بازیکن است. قرارداد فعلی در زمان ریاست بارتومئو بسته شده اما از نظر دی یونگ، این قرارداد کاملا معتبر است و لاپورتا باید به آن متعهد بماند.

فرنکی دی یونگ از وضعیت خود در بارسلونا بسیار ناراحت است و رفتار سران این باشگاه را بی احترامی به خود می داند. این هافبک هلندی معتقد است قراردادی که در دوره ریاست بارتومئو بسته، کاملا بدون ایراد و معتبر است و از باشگاه انتظار دارد به این قرارداد پایبند باشد.

  • همچنین بخوانید: تمام جزئیات قرارداد فرنکی دی یونگ با بارسلونا / گزارش مارکا

به نقل از OnzeTv3؛ در جریان شیوع ویروس کرونا، دی یونگ با بارسلونا برای تعویق پرداخت دستمزد دو فصلش به توافق رسید. دستمزد دی یونگ در فصول 21-2020 و 22-2021 از 14 میلیون یورو به ترتیب به 3 و 9 میلیون یورو کاهش یافت. دستمزد او از آغاز فصل 23-2022 به شکل قابل ملاحظه ای افزاش می یابد تا جبران دو فصل قبلی شود. از آغاز فصل جدید به مدت 4 سال، دستمزد پایه دی یونگ به حداقل 18 میلیون یورو در سال می رسد که بندهای پاداش و وفاداری هم به آن اضافه می شود. فرنکی دی یونگ و اطرافیانش بر این باورند که بارسلونا باید مسئولیت را بر عهده بگیرد و قراردادی را که به او وعده داده شده، پرداخت کنند. آنها معتقدند اگر این باشگاه پول ندارد تقصیر آنها نیست. دی یونگ به خاطر بارسلونا به مدت دو سال، دستمزد خود را به حداقل رساند و حالا که وقت جبران فرا رسیده، باشگاه به دنبال راه حل های مختلف برای خلاص شدن از دست این هافبک هلندی است. دی یونگ حاضر به جدایی از بارسلونا نیست و همچنین نمی خواهد قراردادش را تمدید کند چراکه معتقد است طی دو سال اخیر برای کمک به بارسلونا از حقوق خود گذشته و فداکاری کرده است.