فرناندو مورینتس در مصاحبه ای در مورد سوپر کاپ اروپا و مسائل پیرامون باشگاه بارسلونا به بحث پرداخت

فرناندو مورینتس ستاره سابق رئال مادرید در مصاحبه ای به بحث پیرامون سوپر کاپ اروپا بین کهکشانی ها و آینتراخت فرانکفورت پرداخت. مورینتس به خوبی می داند بردن سوپر کاپ اروپا چه حسی دارد چون با لیورپول و رئال مادرید این جام را فتح کرده است.

طرفداری | فرناندو مورینتس به مارکا گفت:

روی کاغذ رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند و رئالی ها قطعا سر تر هستند اما در تک بازی امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. آینتراختی ها به تازگی به بایرن مونیخ باخته اند و عصبانی هستند. بازیکنان برای بازی سوپر کاپ اروپا در بهترین شرایط بدنی نیستند اما قرار گرفتن زمان برگزاری این مسابقه در شروع فصل باعث می شود بردن این جام یک انگیزه مضاعف به تیم ها برای آغاز هر چه بهتر این فصل بدهد.

فرناندو مورینتس در مورد خرید های جدید رئال مادرید، شوامنی و رودیگر، گفت: 

قطعا هر دو نفر سطح تیم را بالاتر خواهند برد. تیم های دیگر به شدت تقویت شده اند اما فکر می کنم رئال مادرید می تواند با افزودن همین دو بازیکن هم به رقابت و برنده شدن ادامه دهد. 

مورینتس در مورد لزوم خرید یک بازیکن برای رئال مادرید در پست شماره 9، گفت:

 با وجود رفتن یوویچ فکر می کنم رئال مادرید مهاجمان کافی برای ادامه دادن رقابت را دارد. این طور حس می کنم که با حضور مهاجمی مثل کریم بنزما احتمالا تیم بر روی بازیکنان دیگر تیم مثل هازارد، آسنسیو و رودریگو برای پر کردن هر گونه خلا حساب خواهد کرد و در صورت لزوم در تیم تغییر سیستم داده خواهد شد. در حال حاضر برای پست ذخیره بنزما یا باید یک بازیکن جوان خریداری شود و یا یک بازیکن با تجربه که به نظرم تیم نیازی به این کار ندارد و به اندازه کافی بازیکن دارد.

فرناندو مورینتس در مورد دوئل بین بنزما و لواندوفسکی، گفت:

به نظر می رسد این دو نفر بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا باشند. آن ها از لحاظ شیوه بازی متفاوت هستند. با رکورد هایی که بنزما برای رئال مادرید به دست آورده است من او را با لواندوفسکی عوض نمی کنم. لواندوفسکی به بهبود بارسلونا بسیار کمک خواهد کرد اما برای من هیچ کس به پای بنزما نمی رسد.