یک روزنامه ورزشی مدعی شده مهسا قربانی داور فوتبال زنان از سوی کامرانی فر کنار گذاشته شده و گلاره ناظمی جای او را گرفته است

کمتر از یک ماه به انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال ایران باقی مانده است و هر روز حاشیه‌های آن بیشتر از قبل می‌شود. اما حالا اتفاقات دیگری رخ داده که نشان می‌دهد هر اتفاقی ممکن است در مجمع رخ دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایران ورزشی، بر اساس تصمیم کامرانی فر، از بین داوران مرد، موعود بنیادی‌فر به عنوان عضو مجمع انتخاب شده و دلیل انتخابش هم غیبت علیرضا فغانی در ایران عنوان شده است. اما در مقابل و در بین داوران زن، گلاره ناظمی داور فوتسال زنان، انتخاب شده است. گلاره ناظمی در سال‌های اخیر در تورنمنت‌های معتبر و بزرگ زیادی حضور داشته و بازی‌های مهمی را سوت زده اما با توجه به اینکه گلاره ناظمی داور فوتسال است و در اساسنامه فدراسیون فوتبال به صراحت آمده «داور فوتبال»، حالا یکسری شک و شبهه به وجود آمده است.

در مجمع ۳ خرداد ۱۴۰۱ که رأی نهایی به برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم داده شد، مهسا قربانی داور فوتبال زنان حضور داشت اما حالا یعنی حدود دو سه ماه بعد، در اتفاقی عجیب، قربانی از سوی حسن کامرانی‌فر دبیر فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و گلاره ناظمی جای او را گرفته است. گفته می‌شود قربانی در این رابطه اعتراض داشت و معتقد بود در اساسنامه عنوان «داور فوتبال» آمده و باید داور فوتبال حضور داشته باشد نه فوتسال؛ اما او تهدید شد تا دیگر اعتراضی نداشته باشد.

در توجیه این مسأله هم گفته شد داوری که در جام جهانی سوت زده باشد انتخاب شده که در این رابطه هم تناقضات عجیبی وجود دارد. اگر قرار باشد حضور در جام جهانی ملاک باشد، نه بحث فوتبال و فوتسال و حتی فوتبال ساحلی، پس چرا موعود بنیادی‌فر که در جام جهانی حضور نداشت، انتخاب شد اما ابراهیم مهرابی‌‌افشار داور فوتسال که در جام جهانی فوتسال قضاوت کرد، حضور ندارد؟