بهزاد داداش زاده به انتقاد از رفتار سرمربی پرتغالی جدید استقلال پرداخته و او را "شومن" خطاب کرده است...

بهزاد داداش زاده مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، بخشی از گفتگو با بهزاد داداش زاده پیش از این تقدیم تان شد ولی قرار است بخش پایانی صحبت های بهزاد داداش زاده، عصر امروز از طریق رسانه طرفداری پخش شود.

بهزاد داداش زاده در قسمتی از صحبت هایش، بازی بزرگ هفته اول رقابت های لیگ برتر یعنی استقلال و سپاهان را کارشناسی کرد و علاوه بر تمجید از سپاهان، به انتقاد از ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال پرداخت.

پیشنهاد می شود حتما این بخش کوتاه از صحبت های داداش زاده را ببینید و بخوانید:

 

چرا کسی نتوانست به آجورلو یا عوامل باشگاه بگوید تیم نیاز به هافبک دارد؟ چرا این همه مهاجم خریدید؟ مگر می شود این همه دفاع خرید؟ تیم هافبک نمی خواهد؟ تیم یک گلر شش دانگ برای حسینی نمی خواهد؟ به نظرم استقلال به خودش باخت دوباره. سپاهان تیم خوبی بود. تا اینجا، بدون تعارف سپاهان حرف اول را می زند. سپاهان در حال حاضر یک تیم باشخصیت و واقعا حرفه ای است که سه امتیاز بازی را خیلی قشنگ در ورزشگاه آزادی گرفت. چه با طرفداران، چه بدون طرفداران، فرقی نمی کرد.

راجع به سرمربی پرتغالی استقلال هم بگویم در حال حاضر نمی شود انتقاد کرد چون اولین بازی اش بود ولی به نظرم شومن بدی نبود، یاد علیرضا منصوریان افتادیم. به هرحال شو خوبی اجرا می کرد. اول گل، بعد هیجان، ما فکر می کردیم فقط مربیان ایرانی رو هند و پنالتی داد و بیداد می کنند، ساپینتو دیگر خیلی افتضاح بود، از مربیان ایرانی هم بدتر بود. خودش آرامش تیمش را بهم ریخت. به هرحال اتفاق فوتبال است، داوری است، قبلش کل مردم و مربیان ایران راجع به VAR صحبت کردند، این آقا آمد در کنفرانس خبری راجع به VAR حرف زد، پس یکی باید به او مشاوره می داد. هیچکس آرامش استقلال را بهم نزد جز خود ساپینتو. حالا باید ببینیم هفته های دیگر چه می کند؟