به گزارش "ورزش سه"، این بدترین شروع تراکتور در 5 فصل اخیر بوده است و در همان ابتدای راه قربان بردیف را متوجه کرد که او و تیمش برای امتیازگیری نیازمند ارایه بازی های بهتری در زمین و در برابر حریفان هستند. البته سرمربی روس تراکتور بعد از بازی یک بار دیگر تکرار کرد تیمش به حضور بازیکنان جدید در ترکیب نیاز دارد.

در فصل 98-97 تیم از دو بازی ابتدایی دو امتیاز کسب کرد. در فصل بعد شرایط کمی بهتر شد و تلاش تبریزی ها برای آنها چهار امتیاز به همراه داشت اما در فصل 00-99 تراکتور یک بار دیگر به کسب دو امتیاز از دو بازی ابتدایی برگشت. فصل پیش هم حاصل تلاش تبریزی ها از دو بازی ابتدایی 3 امتیاز بود اما این فصل همان طور که اشاره شد تراکتور تنها  امتیاز را هم در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن به دست آورد و به زحمت از شکست گریخت! گویی که قرار است تراکتور در امتیاز گیری همانند یک تیم معمولی عمل کند در حالی که کمترین انتظار از تراکتور حضور در جمع مدعیان و دست کم رقابت با مدعیان است. هر چند فصل گذشته تیم از ابتدا تا انتهای بازی ها یکی از تیم های نیمه پایین جدول بود و حتی در برخی از هفته ها تماشاگران بیم این را داشتند که تراکتور برای بقاء در جدول بازی ها بجنگند.

البته باید به این نکته اشاره کرد تراکتور و قربان بردیف نیاز به زمان دارند. او به تازگی به تراکتور آمده و هم چنین ترکیب تیم به نسبت فصل گذشته تغییراتی داشته و زمان می برد هماهنگی لازم در تیم تراکتور به وجود بیاید. حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم هم می تواند تراکتور را در بعد فنی به تیم بهتری تبدیل کند و شاید در هفته های پیش رو دست کم تا پیش از تعطیلی بازی های لیگ برتر شاهد پوست اندازی تراکتور با قربان بردیف باشیم.