"جادوگری در فوتبال؟ من اصلا به این چیزها اعتقاد ندارم" این فقط بخشی از مصاحبه و صحبت های جذاب رسول خطیبی درباره جادو و جادوگری در فوتبال ایران است...

رسول خطیبی می گوید اصلا به جادوگری اعتقادی ندارد.

به گزارش طرفداری، موضوع جادوگری این فصل حسابی در فوتبال ایران داغ شده و رد پای جادوگرهای مختلف از فدراسیون تا تیم های باشگاهی در فوتبال ایران دیده می شود، موضوعی که در قرن 21 بسیار عجیب است!

رسول خطیبی که مقابل دوربین طرفداری قرار گرفته بود، در این خصوص صحبت کرده و به حاشیه های فدراسیون و جادوگری هم واکنش نشان داده است. آرمین زمانی در جریان گفتگو با رسول خطیبی که به زودی مشروح آن از طریق طرفداری تقدیم شما خواهد شد، از رسول خطیبی درباره نفوذ امیر اسکندری در فوتبال ایران پرسید.

قبل از آن که مصاحبه کامل رسول خطیبی تقدیم شما شود، این بخش جذاب را حتما ببینید و بخوانید... 

 

بحث جادوگر داشتن فدراسیون فوتبال امروز مطرح است که فدراسیون با شخصی به نام امیر اسکندری در ارتباط است و موفقیت های تیم ملی را به او ربط می دهد. شما خود با این پدیده شوم چقدر آشنایی دارید؟

من اصلا به این چیزها اعتقادی ندارم.

شده کسی پیش شما بیاید و بگوید من با فلان جادوگر در ارتباط هستم؟

اصلا نمی گذارم چنین چیزی رخ بدهد. آنهایی که با من کار کرده اند، می دانند. اعتقاد من این است، اول خدا، اول خدا، اول خدا، بعد ائمه و بعد آن چیزی که خودم دارم را سعی می کنم نشان دهم. این سه آیتم را همیشه جلوی خودم دارم و جلو می روم. موقعی که ما بهترین بازیکنانی را داریم که می روند و بهترین نتایج را می گیرند، دیگر نیازی به اینطور چیزها نیست. کسانی که این حرف ها را درست می کنند باید ثابت کنند. آدم هایی هستند که در پی ایجاد حاشیه هستند. بالاخره در این کشور همه چیز مشخص است. کسی که خلاف می کند، کسی که بخواهد در کار خدا دخالت کند، قطعا آدم هایی هستند که جلوی این کار را می گیرند و اعتقاد من هم همین است.

حالا یک نفری در راس فدراسیون ما است که به این قضیه اعتقاد دارد.

گفتم اگر رییس فدراسیون این کار را بکند، کشور ما قانون دارد. اگر بخواهد چنین اتفاقاتی رخ دهد قطعا مسئولین امنیتی یا اطلاعاتی بررسی و برخورد می کنند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد باید بررسی و برخورد شود چرا که هرکسی اینکار را می کند می خواهد در کار خدا دخالت کند و قطعا کار درستی نیست.

همچنین ببینید:

رسول خطیبی مقابل دوربین طرفداری: چرا مقصران پرونده گل گهر محاکمه نمی شوند؟