به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ستاره باتجربه و هلندی بارسلونا در هفته‌های اخیر مذاکرات فراوانی با یوونتوس انجام داده و به نظر می‌رسید که در آستانه انتقال به این باشگاه قرار دارد. اما درخواست هنگفت این بازیکن باعث عقب نشینی بیانکونری شده و حالا این باشگاه ایتالیایی در آستانه توافق برای انتقال قرضی آرکادیوش میلیک، ستاره لهستانی و باتجربه باشگاه مارسی، قرار گرفته است.

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد اریک تن هاخ قصد دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و آنتونی، وینگر آژاکس، مورد توجه این تیم قرار گرفته است. اما باشگاه هلندی به این راحتی حاضر به فروش این وینگر جوان نیست و به همین دلیل ممکن است شیاطین سرخ به‌زودی برای توافق با ممفیس دیپای اقدام کنند. این بازیکن مشکلی برای فسخ قرارداد با بارسلونا ندارد و در صورت توافق در مورد دستمزد، لباس منچستریونایتد را به تن خواهد کرد.

ممفیس دیپای هلندی در سال 2015 و با قراردادی 25 میلیون پوندی از آیندهوون راهی یونایتد شد، اما تنها یک فصل کامل را در اولدترافورد سپری کرد و ناکامی در ترکیب این تیم باعث شود او خیلی زود راهی لیون شود. حالا و بعد از هفت سال، احتمال دارد ممفیس دیپای در روزهای آتی با یونایتد به توافق رسیده و برای اثبات توانایی‌های خود، دوباره با این باشگاه به توافق برسد.