به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سوم لیگ برتر در حالی پیگیری خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، شاگردان سیدمهدی رحمتی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان پرسپولیس خواهند بود و دو تیم درست مثل سال گذشته، بازی هفته سوم خود را در اراک و همین هفته برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم پس از صعود به لیگ برتر طی دو فصل اخیر که در اراک میزبان پرسپولیس بوده، توانسته دو برد در زمین خود به‌دست بیاورد و نتیجه‌ای بگیرد که هیچ تیمی در دو سال گذشته موفق به انجام آن نشده و به نوعی پرسپولیس همیشه جدال دردسرسازی در این شهر داشته است.

پرسپولیس فردا پنج‌شنبه دوباره راهی اراک خواهد شد تا در شهری که هیچ بردی مقابل آلومینیوم به‌دست نیاورده و دو شکست داشته، قرار بگیرد و از سوی دیگر، شاگردان رحمتی نیز پس از شکست صنعت نفت آبادان امیدوار هستند در خانه نمایش خوبی برابر سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشند.

آلومینیوم اراک در دو دیدار خانگی قبلی مقابل پرسپولیس با نتایج ۲ بر یک و همچنین یک بر صفر موفق شده به دو برد در لیگ برتر برسد و علاوه‌بر آن، منجر به حذف سرخ‌پوشان از جام حذفی سال گذشته در ورزشگاه آزادی هم شود.

پرسپولیس سال گذشته با شکست در هفته سوم مقابل آلومینیوم دچار بحران شد و حالا امیدوار است اتفاق فصل قبل در بازی روز جمعه برای آنها نیفتد، اما در آن طرف هم شاگردان رحمتی پس از یک برد خارج از خانه می‌خواهند نخستین بردشان را هم در اراک به‌دست بیاورند و مطمئنا مثل جدال‌های قبلی انگیزه خاصی دارند.