اسپرز این بار برد را با باخت عوض کرد.

آنتونیو کونته به وضوح از باخت ۳-۲ خانگی تاتنهام مقابل ساوتهمپتون ناراحت است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در یک شب بارانی در لندن، ساوتهمپتون با ارائه یک فوتبال پر انرژی و پر تحرک، تاتنهام را به دردسر انداخت و با دست پر ورزشگاه خانگی این تیم را ترک کرد. سرمربی ایتالیایی اسپرز پس از این بازی گفت:

حیف شد چون اگرچه در نیمه اول مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم، در نیمه دوم خوب بازی کردیم و گل هم زدیم. اما از آن لحظه باید تلاش می‌کردیم که تا پایان کار نتیجه را حفظ کنیم. فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم ولی دفعه قبل مقابل لسترسیتی باخت ۲-۱ را با برد ۳-۲ عوض کردیم و این بار خودمان ۲-۱ جلو بودیم اما در نهایت ۳-۲ باختیم. راه بلندی پیش روی ماست و ما باید در امر مدیریت کردن بازی در شرایط مختلف، خیلی بهتر از این‌ها عمل کنیم. از جوانب زیادی جا برای پیشرفت داریم. 

در بین دو نیمه از این صحبت شد که در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و خیلی اوقات پاس‌ها خوب نبود. ما امروز کار را برای خودمان سخت کردیم. این هم بخشی از فرایند است؛ باید برای پیشرفت کردن تلاش کرد و دانست وقتی مقداری فشار وجود دارد، باید دقت بیشتری در ارسال پاس‌ها و تصمیم گیری‌ها داشت. بازیکنان ما امشب تمام توان‌شان را به کار گرفتند و به همین دلیل باختن در این بازی مایه تاسف است. وقتی کل تلاش‌تان را می‌کنید و با این حال می‌بازید، این حس خوبی ندارد. 

من به خوبی می‌دانم که این تیم جوانی است و خیلی از بازیکنان باید به ویژه برای کسب تجربه در این لیگ، بازی کنند. من می‌دانستم که کارهای زیادی وجود دارد.